Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Μέσω Διαδικτύου πωλούν τη δουλειά τους Αμερικανοί κωμικοί.

Οι Αμερικανοί κωμικοί παλαιότερων γενεών ήξεραν ότι βρίσκονται στον κολοφώνα της σταδιοδρομίας τους όταν δέχονταν πρόσκληση από τον Τζίνι Κάρσον, οικοδεσπότη της δημοφιλούς εκπομπής The Tonight Show. Αργότερα, μία εκπομπή σόλο στο καλωδιακό δίκτυο HBO λειτουργούσε ως υπενθύμιση της επιτυχίας του κωμικού. Σήμερα, όμως, στην εποχή του Διαδικτύου, τα πράγματα έχουν αλλάξει και πάλι.
Ορισμένοι από τους σημαντικότερους Αμερικανούς κωμικούς προτιμούν τώρα να δημοσιεύουν το υλικό τους στο δίκτυο, προσφέροντάς το προς πώληση μέσω των προσωπικών τους ιστοσελίδων. «Είναι πολύ -μα πάρα πολύ- σπάνιο να μην έχεις να δώσεις λογαριασμό σε κανέναν ως κωμικός», λέει ο Αζίζ Ανσαρί, που δημοσίευσε το πρώτο του προσωπικό κομμάτι στην ιστοσελίδα του αυτή την εβδομάδα.
Το σημείο καμπή καταγράφηκε το Δεκέμβριο, όταν ο δημοφιλής κωμικός Louis C.K. κυκλοφόρησε συναυλία του στο Διαδίκτυο, έναντι 5 δολαρίων. «Για πρώτη φορά, δεν χρειάσθηκε να κινηθώ μέσω κάποιας εταιρίας και να απολογηθώ αργότερα στους οπαδούς μου για όσα η εταιρία έκοψε από το υλικό μου», λέει ο Louis C.K. Το πείραμα του κωμικού πέτυχε, με το βίντεό του να εξασφαλίζει πάνω από 1 εκατ. δολάρια σε έσοδα, έχοντας κοστίσει μόλις 250.000 δολάρια.
Ορισμένοι κωμικοί αρνούνται, όμως, να δουν το Ιντερνετ ως τη μοναδική σωτηρία τους, επιλέγοντας αντίθετα το νέο μέσο ως μέθοδο πίεσης πάνω στα καλωδιακά τηλεοπτικά δίκτυα για αναπροσαρμογή των πενιχρών τους συμβολαίων.

Μέσω Διαδικτύου πωλούν τη δουλειά τους Αμερικανοί κωμικοί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου