Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

Zωζώ Σαπουντζάκη: «Έμεινα έγκυος πριν παντρευτώ...»

Η ΖωΖώ Σαπουντζάκη μιλάει για την 70χρονη λαμπερή καριέρα της, τους δύο γάμους της
και το παιδί που δεν απέκτησε. Συγκινείται όταν θυμάται την αποβολή που είχε ενώ ήταν 4 μηνών έγκυος: «Έμεινα έγκυος πριν παντρευτώ, αλλά το έχασα γιατί κουραζόμουν πολύ».
Αφηγείται ανέκδοτες ιστορίες με πρωταγωνιστές τον Αριστοτέλη Ωνάση («Ο Ωνάσης ήταν μεγάλος γλεντζές»), τον Σταύρο Νιάρχο («Μου έδινε χρήματα την ώρα που τραγουδούσα») και λέει για τους θαυμαστές της: «Με σταματούν στον δρόμο για να βγάλουν φωτογραφίες μαζί μου». Περιγράφει τα συναισθήματά της όταν είδε το σπίτι της στην Κινέτα να γίνεται στάχτη κατά τη διάρκεια των μεγάλων πυρκαγιών του 2018: «Όταν έπιασε η φωτιά στην Κινέττα, έφυγα χωρίς να πάρω τίποτα μαζί μου».
Θυμάται τον πρώτο της γάμο με ένα γιατρό που έγινε σχεδόν χωρίς να το θέλει και κράτησε μόλις τρεις μήνες. Αναφέρεται στον μεγάλο έρωτα της ζωής της για τον οποίο δεν φόρεσε νυφικό, αφού εκείνος δεν κατάφερε να πάρει ποτέ διαζύγιο από τη γυναίκα του, και εκφράζεται με τα καλύτερα λόγια για τον δεύτερο σύζυγό της με τον οποίο έμεινε παντρεμένη 23 ολόκληρα χρόνια, μέχρι που τους χώρισε ο θάνατος. Ομολογεί «Μου έχουν κάνει τα περισσότερα δώρα στο θέατρο, χωρίς να μου πιάσουν ούτε το χέρι», παραδέχεται «Δεν ξέρω αν με ζήλευαν οι άντρες, εγώ ήμουν πάντα πιστή», εξηγεί «Σταμάτησα να τρώω γλυκά ότα με είπαν χοντρή» και αναφέρεται για πρώτη φορά στον σύντροφο που έχει στο πλευρό της τα τελευταία χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου