Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupe


Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupé.





Στο πορτμπαγκάζ των 455 lt έχουν χωρέσει τέσσερις μεγάλες βαλίτσες και ο τρίτος της παρέας έχει βολευτεί αρχοντικά στο πίσω κάθισμα, ενώ κάθε τόσο μια μικρή μπλε ένδειξη στο ταμπλό μας ειδοποιεί ότι ο V8 twin-turbo λειτουργεί με τέσσερις κυλίνδρους. Λίγο αργότερα ανηφορίζουμε τον φιδίσιο Β500, στην καρδιά του χιονισμένου Μέλανα Δρυμού, και οι παλμοί χτυπούν κόκκινο. Ο βρυχηθμός του V8 και τα σκασίματα από την εξάτμιση αντηχούν ανάμεσα στα δέντρα σαν βουητό σεισμού. Το κιβώτιο δουλεύει μανιασμένα, τα χειμερινά Michelin στριγκλίζουν στη βρεγμένη άσφαλτο σαν να είναι στεγνή και το σώμα καταπονείται από τα διαρκώς εναλλασσόμενα g των επιταχύνσεων.

Το παραπάνω σκηνικό θα ήταν φυσιολογικό αν είχαμε ξεκινήσει με μια S-Class και κάπου ενδιάμεσα είχαμε αλλάξει θέση πίσω από το τιμόνι μιας AMG GT-R. Ομως όχι. Σε αυτό το σουρεαλιστικό σενάριο μόνος πρωταγωνιστής είναι η Mercedes-AMG GT 63 S 4-Door Coupé.


 το τρίτο κατά σειρά αποκλειστικό μοντέλο της Mercedes-AMG, μετά τις SLS και GT Coupé/Roadster, με τη συγκεκριμένη έκδοση 63 S να είναι το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής που έχει βγει από το Affalterbach μετά την SL65 AMG Black Series. Βέβαια η 4-Door δεν συνδέεται τόσο στενά με την GT όσο αφήνεται να εννοηθεί.

Αντικειμενικά έχει περισσότερη συγγένεια με την Ε-Class και τη νέα CLS, με τις οποίες μοιράζεται την πλατφόρμα MRA, παρά με την ελαφριά, αλουμινένια GT που ζυγίζει σχεδόν μισό τόνο λιγότερο. Όμως μη νομίζετε πως έχουμε να κάνουμε με μια παραλλαγή των συμβατικών sedan της Mercedes-Benz. Η σφραγίδα της AMG υπάρχει και στην παραμικρή λεπτομέρεια, καθώς από την MRA έχουν επιλεχθεί μόνο κάποια βασικά τμήματα. Από εκεί και πέρα, τα υποπλαίσια της ανάρτησης είναι αλουμινένια, στη δομή του πατώματος στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα ανθρακονήματα και όλο το πλαίσιο έχει επιπλέον ενισχύσεις από χάλυβα υψηλής αντοχής.



Είναι δεδομένο πως κάνοντας όλες αυτές τις επεμβάσεις οι άνθρωποι της AMG στόχευαν στη δημιουργία ενός όσο τον δυνατό πιο άκαμπτου πλαισίου, σκεπτόμενοι πάνω απ’ όλα τον ρόλο που παίζει κάτι τέτοιο στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Με αυτό τον τρόπο έδωσαν, όμως, στην 4-Door ακόμα ένα δυνατό χαρτί. Μπαίνοντας μέσα θα σε κερδίσει αλλά δεν θα σε ξαφνιάσει η πληθωρική πολυτέλεια, η απαλή υφή και η μυρωδιά του καλού δέρματος, ο περίτεχνος διάκοσμος από αλουμίνιο και ανθρακονήματα, οι εντυπωσιακές οθόνες 12,3” που ενώνονται σαν ένα τεράστιο tablet, δίνοντας μια φουτουριστική όψη στο ταμπλό. Oλα τα παραπάνω είναι στοιχεία που περιμένεις να συναντήσεις σε μια κορυφαία Mercedes-Benz.

Αυτό που δεν περιμένεις από ένα αυτοκίνητο πέντε μέτρων είναι μια τόσο συμπαγής αίσθηση, η οποία σε κάνει να πιστεύεις πως η 4-Door είναι σμιλευμένη σε ένα κομμάτι από το πιο ανθεκτικό ατσάλι. Κυλώντας επάνω στους 20άρηδες τροχούς με τα τεράστια λάστιχα (265/40 εμπρός, 295/35 πίσω) σχεδόν ισοπεδώνει οτιδήποτε βρεθεί στον δρόμο της χωρίς την παραμικρή υπόνοια παραμόρφωσης ή τριγμού από το αμάξωμα, το οποίο με τη σειρά του συμβάλλει στη βέλτιστη ρύθμιση και εκμετάλλευση της ενεργητικής αερανάρτησης, AMG Ride Control+.



Μέχρι σήμερα, ακόμα και στις εκδόσεις AMG των μεγάλων sedan της Mercedes-Benz, η επιλογή του προγράμματος Comfort είχε περισσότερο έναν συμβιβαστικό χαρακτήρα που φιλτράριζε κάθε σπορ στοιχείο προς όφελος της άνεσης. Στην 4-Door η συγκεκριμένη ρύθμιση αποκτά απόλυτο νόημα, χαρίζοντας στην απόσβεση μια ευχάριστη ενδοτικότητα χωρίς καμία υποχώρηση στην ευκρίνεια του ελέγχου ή τη συνοχή που αρμόζει σε έναν πραγματικά σπορ χαρακτήρα. Βέβαια, ακόμα και αν ήθελες, είναι μάλλον αδύνατο να ξεχάσεις πως η GT 4-Door είναι ένα μεταμφιεσμένο supercar.

Είναι λάθος να πιστέψεις ότι οι τέσσερις πόρτες την κάνουν πιο διακριτική από την Coupé. Συγκεντρώνει βλέμματα πριν ακόμα πατήσεις τον διακόπτη και ξυπνήσεις τον 4λιτρο V8 με το υπόκωφο άγριο γουργουρητό. Η μακριά χαρακτηριστική μούρη της GT είναι σήμα κατατεθέν και εδώ. Η μύτη καρχαρία με την ανάποδη κλίση στη μάσκα, οι τεράστιες εισαγωγές με το σύστημα των ενεργών κλαπέτων που ρυθμίζουν συνεχώς την αεροδυναμική (όπως και η πίσω μετακινούμενη αεροτομή) και φυσικά τα νεύρα στο καπό τής χαρίζουν όψη θηρίου έτοιμου να σε κατασπαράξει. Ο όγκος είναι τεράστιος αλλά μυώδης, οι αναλογίες αρμονικά κατανεμημένες, ενώ το σβήσιμο του πίσω μέρους θυμίζει σταγόνα που κυλάει.



Η όψη της GT 4-Door δεν αφήνει καμία αμφιβολία σε όσους την περιεργάζονται. Το ίδιο και στον οδηγό της. Το ψηλό τούνελ μετάδοσης και τα σχεδόν αγωνιστικά μπάκετ καθίσματα που εγκλωβίζουν όλο το σώμα σε κάνουν να αισθάνεσαι πως γλιστράς μέσα σε πολεμίστρα, πως ταιριάζεις στον χώρο σαν ένα κομμάτι από το παζλ. Αρκετές φορές πιάνεις τον εαυτό σου να χαϊδεύει την αλκαντάρα στο παχύ μεγάλο τιμόνι σαν τον αναβάτη που προσπαθεί να ηρεμήσει το άλογό του πριν την κούρσα.

Άλλες τόσες θα βρεθείς για αρκετή ώρα σταθμευμένος στο πάρκινγκ προσπαθώντας να βρεις την κατάλληλη επιλογή στον λαβύρινθο των μενού του infotainment, με το mousepad στην κεντρική κονσόλα ή τα touchpad στο τιμόνι. Βλέπετε, η GT 4-Door είναι από τις κορυφαίες επιλογές στην γκάμα της Mercedes-Benz, όχι όμως τόσο έξυπνη όσο η μικρή A-Class που με το MBUX προσφέρει τόσο φωνητικό έλεγχο όσο και οθόνες αφής.

“H ουσία της AMG GT 63 S 4-Door αποτυπώνεται όταν βρεθείς στην κατάλληλη διαδρομή και αρχίσεις να ξετυλίγεις το κουβάρι του πολύπλευρου ταλέντου της. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για το ταχύτερο τετράθυρο τετραθέσιο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring”



Τουλάχιστον οι άνθρωποι της AMG έχουν φροντίσει να κάνουν εύκολα τα πιο σημαντικά ή, για να είμαστε πιο σαφείς, όσα αφορούν τη διαμόρφωση του ύφους που θες να έχει η GT 4-Door. Οι διακόπτες περιμετρικά της κεντρικής κονσόλας δίνουν τη δυνατότητα ρύθμισης της ανάρτησης, του κιβώτιου και του ESP, καθώς και επιλογής της γωνίας της πίσω αεροτομής και της χροιάς του ήχου από τις εξατμίσεις.Το ίδιο πράγμα μπορείς να κάνεις χωρίς να αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι μέσω του διπλού διακόπτη αφής με τις εναλλασσόμενες απεικονίσεις TFT που υπάρχει στο κάτω αριστερό άκρο του τιμονιού.

Στο ίδιο σημείο από τη δεξιά πλευρά, ένας άλλος περιστροφικός διακόπτης σού επιτρέπει να επιλέξεις γρήγορα ένα από τα έξι προκαθορισμένα προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual). Καθένα από αυτά, εκτός από την επίδραση σε ανάρτηση και κιβώτιο, ρυθμίζει και αντίστοιχες στρατηγικές για το τιμόνι με το μεταβλητό βήμα, για την απόκριση του κινητήρα και των ενεργών βάσεων του, για την κατανομή της ροπής της τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+, για το πίσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό αλλά και τη λειτουργία του ESP.




Όπως καταλαβαίνετε, η GT 4-Door έχει πολλές αποχρώσεις πίσω από τις οποίες κρύβονται αναρίθμητες αλλαγές σε αλγόριθμους και κώδικες κάθε φορά που ο οδηγός πατά έναν διακόπτη ή επιλέγει μια ρύθμιση. Φαντάζει περίπλοκο και σίγουρα είναι. Όμως αυτό που έχει σημασία είναι πως τα πάντα λειτουργούν ακριβώς όπως υπόσχονται, ακριβώς όπως πρέπει.Το μεγαλύτερο διάστημα χρησιμοποιείς το Comfort επειδή ακόμα και σε αυτή τη ρύθμιση αισθάνεσαι πως οδηγείς ένα σπορ αυτοκίνητο, που όμως σου προσφέρει την ηρεμία και την άνεση που θες στην καθημερινότητα ή στο ταξίδι.

Το τιμόνι είναι τόσο ζυγισμένο ώστε να μην κουράζει, αλλά και να μη χάνει τίποτα από την ευκρίνεια του, το κιβώτιο δουλεύει τόσο ομαλά που τις περισσότερες φορές δεν αντιλαμβάνεσαι τον ρυθμό με τον οποίο ανεβοκατεβάζει τις εννέα σχέσεις του, ενώ ο κινητήρας σε κάθε ευκαιρία κόβει τους μισούς κυλίνδρους για περισσότερη οικονομία. Αν μάλιστα δεν ήταν τόσο μεγάλος ο όγκος που βλέπεις να απλώνεται γύρω σου θα μπορούσες να ισχυριστείς ότι η ευελιξία μέσα στην πόλη αντιστοιχεί σε κάτι μικρότερο. Εντούτοις, η ουσία της AMG GT 63 S 4-Door αποτυπώνεται όταν βρεθείς στην κατάλληλη διαδρομή και αρχίσεις να ξετυλίγεις το κουβάρι του πολύπλευρο ταλέντου της.





Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για το ταχύτερο τετράθυρο τετραθέσιο αυτοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring. Τίτλος που πέρα από την αίγλη φανερώνει τη σοβαρότητα των δυνατοτήτων. Η GT 63 S 4-Door είναι καταιγιστικά γρήγορη ακόμα και στο βρεγμένο οδόστρωμα με χειμερινά ελαστικά. Αντικειμενικά, η επιλογή μεταξύ των προγραμμάτων οδήγησης έχει να κάνει περισσότερο με την ένταση που θες να έχει κάθε της λειτουργία και λιγότερο με την ταχύτητα που μπορεί να καταθέσει. Το σίγουρο είναι πως ξεχνάς ότι βρίσκεσαι σε ένα φαρδύ αυτοκίνητο πέντε μέτρων και δύο τόνων, μέχρι τουλάχιστον να διασταυρωθείς με αυτοκίνητα στην αντίθετη κατεύθυνση σε στενό επαρχιακό δρόμο και να συνειδητοποιήσεις ότι η απόσταση ανάμεσα στους καθρέφτες ήταν μόλις λίγα εκατοστά.

Κι όμως, η ευκολία με την οποία όλος αυτός ο όγκος μεταβάλλει την ορμή του είναι αφοπλιστική από κάθε άποψη. Η επιτάχυνση μοιάζει περισσότερο με εκτόξευση έως την επόμενη στροφή. Η GT 63 S 4-Door δεν είναι μόνο η πιο δυνατή AMG που υπάρχει σήμερα, αλλά και η πιο γρήγορη. Ο 4λιτρος V8 twin turbo αντιδρά και στην παραμικρή αλλαγή της πίεσης στο γκάζι, στροφάρει δαιμονισμένα και ακούγεται σαν ηφαίστειο που κοχλάζει. Οι 639 PS επιτρέπουν στην GT 63 S 4-Door να αγγίζει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,2’’, ταπεινώνοντας ακόμα και τη σκληροπυρηνική GT-R (0-100 km/h: 3,6’’), ενώ τα 91,7 kgm ροπής νιώθεις ότι θα μπορούσαν να κινήσουν ολόκληρο βουνό.





Όχι όμως και να προβληματίσουν το 9άρι AMG Speedshift MCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που δεν παρουσιάζει κανένα δισταγμό, αποτυπώνοντας κάθε μεταβολή στο πρόγραμμα λειτουργίας με αντίστοιχη ενίσχυση της έντασης και της αγριότητας των αλλαγών. Μάλιστα ο χρονισμός της αυτόματης σπορ λειτουργίας είναι τόσο εύστοχος που πραγματικά είναι ελάχιστες οι φορές που ο οδηγός θα νιώσει την ανάγκη να πάρει τα ηνία επιλέγοντας τη χειροκίνητη λειτουργία. Ο τρόπος που πλαίσιο, ανάρτηση και τιμόνι αλληλεπιδρούν με τη διαχείριση της δύναμης σε γεμίζει σιγουριά. Μια σιγουριά που σε ωθεί κάθε φορά να δοκιμάσεις να φρενάρεις λίγο αργότερα, να μεταφέρεις λίγη παραπάνω ταχύτητα μέσα στη στροφή, να γκαζώσεις λίγο νωρίτερα, μόνο και μόνο για να διαπιστώσεις πως η GT 4-Door έχει να δώσει ακόμα περισσότερα.

Το τιμόνι μεταφράζει σε μεταβολή κατεύθυνσης την παραμικρή κίνηση των χεριών, ενώ η τετραδιεύθυνση δίνει στο turn-in μια πρωτόγνωρη -για τόσο μεγάλο αυτοκίνητο- ζωντάνια, χωρίς όμως να καταλαβαίνεις πότε και πόσο οι πίσω τροχοί επηρεάζουν την ακτίνα της τροχιάς. Αυτό που καταλαβαίνεις είναι ότι η τετρακίνηση δεν παίζει τον ρόλο του αστυνόμου που καραδοκεί προς συμμόρφωση βγάζοντας από την εξίσωση το παιχνίδι. Σε κάθε περίπτωση, βασική προτεραιότητα δίνεται στους πίσω τροχούς, έχοντας από εκεί και πέρα ως στόχο το πέρασμα όσο το δυνατόν περισσότερης δύναμης μέσα από τα φαρδιά Michelin στον δρόμο. Φυσικά υπάρχει το κρυφό χαρτί του Drift Mode που είναι προσβάσιμο μέσα από το πρόγραμμα Race και απεμπλέκει μόνιμα τον εμπρός άξονα, όμως μάλλον σοφά η λειτουργία δεν είναι διαθέσιμη με χειμερινά ελαστικά, καθώς οι 639 PS θα μπορούσαν να εξαϋλώσουν τη μαλακή γόμα τους εν ριπή οφθαλμού.





Ακόμα και έτσι, όμως, μπορείς να επιλέξεις αν θα οδηγήσεις με καθαρές γραμμές και ταχύτητες που μοιάζουν ασύλληπτες στο βρεγμένο οδόστρωμα ή αν θα αποφασίσεις να δώσεις μια πιο διασκεδαστική διάσταση στη διαδικασία. Και στις δύο περιπτώσεις τα πάντα εξελίσσονται με την ίδια φυσικότητα και ομοιογένεια. Στην μεν πρώτη εκμεταλλεύεσαι τη βοήθεια από τον εμπρός άξονα για να πατήσεις νωρίτερα το γκάζι στοχεύοντας στην έξοδο και να εκτοξευθείς στην επόμενη στροφή.

Στη δεύτερη αρκεί μια πιο αποφασιστική γκαζιά στην είσοδο ώστε η ουρά να ανοίξει γλυκά την τροχιά της διατηρώντας μια ευχάριστη γωνία μέχρι την έξοδο, χωρίς να νιώθεις ότι ο εμπρός άξονας σε τραβά για να σε ισιώσει αλλά ότι σε βοηθά στην ισορροπία του ελέγχου. Πιθανότατα με κάποιο άλλο αυτοκίνητο αντίστοιχου όγκου και ισχύος πολλά από τα παραπάνω να έμοιαζαν τρομακτικά ακόμα και ως σκέψη κάτω από τέτοιες συνθήκες. Αλλά η GT 4-Door έχει έναν ανεξήγητο τρόπο να ξεγελά τους νόμους της Φυσικής, να σε κάνει να ξεχνάς ότι πίσω σου υπάρχει άλλο ένα ζευγάρι καθισμάτων και πιθανότατα επιβατών, να σου χαρίζει απλόχερα την έξαψη της συγκίνησης χωρίς να διαπραγματεύεται τη σιγουριά της ασφάλειας.





Ακόμα, λοιπόν, και αν δεν βρίσκεις καμία λογική πίσω από την ύπαρξη ενός αυτοκινήτου με επιδόσεις και δυνατότητες supercar που αντικειμενικά είναι φτιαγμένο για τον οδηγό αλλά ικανό να φιλοξενήσει τέσσερις με ανέσεις λιμουζίνας, δεν μπορείς να παραβλέψεις ότι η AMG GT 63 S 4-Door είναι η ιδανική εκτέλεση αυτής της παρανοϊκής ιδέας. Σε κερδίζει κάθε στιγμή που την οδηγείς ή που απλώς απολαμβάνεις τις ανέσεις της αποτυπώνοντας κάθε έλικα του καθαρόαιμου DNA της AMG, χωρίς όμως την παραμικρή υποχώρηση στις παραδοσιακές αντιλήψεις της Mercedes-Benz περί πολυτέλειας.

AMG 4.0 V8 Biturbo

Η GT 4-Door 63 S φιλοξενεί την πιο ισχυρή έκδοση του 4λιτρου V8 της Mercedes-AMG με 639 PS και 91,7 kgm ροπής. Κατασκευαστική ιδιαιτερότητά του αποτελεί η τοποθέτηση των δύο turbo εντός της κοιλότητας του V και όχι εξωτερικά, στα πλαϊνά του μπλοκ, όπως συνηθίζεται. Αυτό βοηθά στη μείωση του όγκου του κινητήρα αλλά και στη βελτίωση της απόκρισης των υπερτροφοδοτών μεταβλητής γεωμετρίας, οι οποίοι επιπλέον διαθέτουν φτερωτή με νέα αντιτριβική έδραση που ελαχιστοποιεί τις απώλειες και την υστέρηση. Επιπλέον, ο V8 είναι εξοπλισμένος με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, με επιλεγμένο το πρόγραμμα Comfort και τις στροφές μεταξύ 1.000-3.250 rpm, απενεργοποιεί τους κυλίνδρους 1-3-5-8 προς όφελος της κατανάλωσης. Ο κινητήρας εδράζεται σε ενεργές βάσεις, οι οποίες, ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα λειτουργίας, μεταβάλουν τη σκληρότητά τους ώστε να συμβάλουν ανάλογα στην άνεση ή τη δυναμική αμεσότητα.



AMG Active Rear Axle

Κομμάτι του βασικού εξοπλισμού των V8 εκδόσεων (προαιρετικά στις V6) αποτελεί το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης. Σε ταχύτητες έως τα 100 km/h το σύστημα στρέφει τους πίσω τροχούς σε αντίθετη φορά από τους μπροστινούς έως και 0,5°, τονίζοντας την ευελιξία και την ταχύτητα απόκρισης στο turn-in. Σε υψηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί ακολουθούν τη φορά των εμπρός και στρίβουν έως και 1,3° προς όφελος της σταθερότητας αλλά και της ακρίβειας του τιμονιού, καθώς είναι ταχύτερη η ανάπτυξη πλευρικών δυνάμεων στον πίσω άξονα.

AMG Performance 4 Matic+

Η προηγμένη τετρακίνηση που έχουμε δει στην AMG E 63 συνοδεύει και όλες τις AMG GT 4-Door. Το σύστημα βασίζεται σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη ο οποίος ρυθμίζει συνεχώς την κατανομή ροπής εμπρός/πίσω με δυνατότητα μεταφοράς έως και 100% της ροπής σε έναν από τους δύο άξονες. Προτεραιότητα δίνεται στους πίσω τροχούς, ενώ από εκεί και πέρα η ρύθμιση γίνεται με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από κάθε τροχό ξεχωριστά, την ταχύτητα κίνησης, τις πλευρικές επιταχύνσεις, τη γωνία του τιμονιού, το γκάζι κ.ά. Φυσικά και εδώ είναι διαθέσιμη η λειτουργία Drift Mode, η οποία μπορεί να επιλεχθεί μόνο μέσω του προγράμματος Race και κάνει την GT 4-Door αποκλειστικά πισωκίνητη, απεμπλέκοντας ουσιαστικά τον άξονα που μεταφέρει ισχύ στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, η GT 63 S εξοπλίζεται και με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.



Tech:

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.982 c c , V8, TWIN TURBO,
639 PS @ 5.500-6.500 r pm,
91,7 kgm @ 2.500-4.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, 9 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣΑΝ
ΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (E ) ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π)0-100 KM/h: 3,2”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 315 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ TeST: 17,5 lt/100 km
CO2: 256 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 5.054/1.953/1.447 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.951 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 455 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.120 kg
ΤΙΜΗ: Από €249.470

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου