Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Παπαχριστόπουλος: Ποιο το έγκλημά μου; - Δεν θα συνεργήσω να πέσει η κυβέρνηση

Υποστήριξε ότι δέχεται πόλεμο, γιατί έχει «συνεπή στάση», ενώ στο κοινοβουλευτικό του... παραλήρημα άφησε υπονοούμενα για διώξεις που θα ασκηθούν και αφορούν τις έρευνες για υποθέσεις στον χώρο της Υγείας
«Η υποκρισία περισσεύει σε αυτή την αίθουσα» είπε στην Ολομέλεια της Βουλής ο Θανάσης Παπαχριστόπουλος, απευθυνόμενος όμως στους βουλευτές της αντιπολίτευσης και όχι σε μια κρίση αυτοκριτικής.

Ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, ο οποίος, παράλληλα, με επιστολή του, δήλωσε ότι θα λειτουργεί ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, υποστήριξε ότι δέχεται πόλεμο, γιατί έχει «συνεπή στάση», ενώ στο κοινοβουλευτικό του παραλήρημα άφησε υπονοούμενα για διώξεις που θα ασκηθούν και αφορούν τις έρευνες για υποθέσεις στον χώρο της Υγείας.

«Κανένας πολιτικός ή διπλωμάτης δεν τόλμησε στον 20ό αιώνα να πει ότι η Μακεδονία είναι μία και είναι ελληνική. Η υποκρισία περισσεύει σε αυτή την αίθουσα. Είμαι θύμα ενός φανατισμού με μηνύματα και εμπρησμούς στο σπίτι μου» είπε ο κ. Παπαχριστόπουλος, για να συνεχίσει: «Είμαι στο μάτι του κυκλώνα. Τα χίλια μύρια έχω ακούσει. Χαρακτηρισμοί όπως τυχοδιώκτης, ανήθικος, ενοικιαζόμενος, γυρολόγος και άλλα πολλά. Να πω το εξής: ποιο το έγκλημα το δικό μου και των πέντε συναδέλφων; Συμφωνήσαμε, όταν ζητήθηκε ψήφος εμπιστοσύνης, και την δώσαμε. Εχω πει ότι δεν θα συνεργήσω να πέσει η κυβέρνηση».

Επιχειρώντας να δικαιολογήσει την επιστολή υποταγής στην κυβέρνηση, είπε ότι το έκανε για να αποφευχθεί ο ευτελισμός του Κοινοβουλίου, σημειώνοντας: «Επρεπε να κάνουμε κάτι και είπαμε να μπαίνει η ψήφος μας με αυτούς τους 145 της πλειοψηφίας. Πού είναι η εκτροπή και το έγκλημα; Ποια είναι η εκτροπή και ποιο το έγκλημα; Θέμα του κόμματός μου μπορεί να ήταν. Ήταν ζήτημα του πρόεδρου μου να το αντιμετωπίσει, αλλά δεν ήταν εκτροπή αυτό που έκανα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου