Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

«Από το άγχος ότι θα μπω φυλακή απέκτησα πρόβλημα στην καρδιά» λέει η καθαρίστρια

«Με δίκασαν χωρίς να απολογηθώ γιατί τότε ήμουν στο νοσοκομείο», δήλωσε στο protothema.gr η μητέρα 13 παιδιών από τα Ιωάννινα - Καταδικάστηκε σε φυλάκιση 8 ετών
«Την παρανομία την οποία ομολογώ ότι έκανα, την έκανα μόνο και μόνο για να έχουν τα παιδιά μου το ελάχιστο ευπρεπές όριο επιβίωσης και όχι διαβίωσης», εξομολογήθηκε στο protothema.gr η  κυρία Δήμητρα, η καθαρίστρια, μητέρα 13 παιδιών που καταδικάστηκε για  πλαστογράφηση του απολυτηρίου δημοτικού, διορθώνοντας τον χρόνο αποφοίτησής της.

«Από το άγχος μου ότι θα μπω στη φυλακή, δημιουργήθηκε σοβαρό πρόβλημα στην καρδιά μου και οι γιατροί, μου έβαλαν βηματοδότη. Μάλιστα, με δίκασαν χωρίς να απολογηθώ γιατί εκείνο το διάστημα ήμουν στο νοσοκομείο και προσπαθούσα να ξεπεράσω τα προβλήματα με την καρδιά μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Το δημοτικό κατάφερα και το τελείωσα αλλά τότε που έπρεπε να με πάρουν για δουλειά δεν είχα απολυτήριο δημοτικού οπότε αναγκάστηκα να το πλαστογραφήσω και άλλαξα τη χρονολογία. Έχω 13 παιδιά και έπρεπε να δουλέψω για να τα μεγαλώσω. Ο μεγάλος μου φόβος είναι μην πάω φυλακή γιατί έχω 5 ανήλικα παιδιά ακόμα να μεγαλώσω», σημείωσε η κ.Κλιάφα.

Στο protothema.gr μίλησε, επίσης, και ο δικηγόρος της καθαρίστριας κ. Βασίλης Καραβίδας.

"Η γυναίκα αυτή τελείωσε το δημοτικό το 1981. Η προκήρυξη όμως για να προσληφθεί ως κατώτατο προσωπικό καθαριότητας είχε ως όρο, ο χρόνος αποφοιτήσεως να είναι το 1980. Έτσι , λοιπόν πλαστογράφησε και το 81 το έκανε 80. Δούλεψε 18 με 19χρόνια περίπου και εν συνεχεία το 2015 νομίζω , κατάλαβαν την πλαστογραφία της και την παραπέμπουν σε προκαταρκτική, προανάκριση , ανάκριση κτλ και δικάζεται ερήμην 8 χρόνια κάθειρξη. Και λέω ερήμην διότι υπέβαλε νόμιμο έγγραφο αναβολής ως νοσηλευόμενη στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων από καρδιακό πρόβλημα και το δικαστήριο δεν έκανε δεκτό το αίτημα αναβολής της και την δίκασε ερήμην σε κάθειρξη κατά συγχώνευση 8 ετών. Έκανε έφεση και ευτυχώς έδωσε ανασταλτικό αποτέλεσμα στην έφεση μέχρι το εφετείο , το οποίο είναι στις 5 Μαρτίου.Το Ελληνικό Δημόσιο από τη συμπεριφορά της εντολέως μου δεν ζημιώθηκε ούτε ένα ευρώ".

Η γυναίκα καταδικάστηκε ερήμην από το δικαστήριο. Ωστόσο, η απουσία της δεν οφείλεται σε στρεψοδικία, αλλά στο γεγονός ότι ζήτησε αναβολή, καθώς πάσχει από την καρδιά της και έχει τοποθετήσει απινιδωτή. Αν και προσκόμισε ιατρική γνωμάτευση, το αίτημά της για αναβολή απορρίφθηκε.

Η γυναίκα κατέθεσε έφεση στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Ιωαννίνων, με την εκδίκαση της υπόθεσης να έχει προσδιοριστεί για τις 5 Μαρτίου.

Λίνα Κεκέση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου