Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Γιατί η υγιεινή ζωή δεν είναι απλά μόδα


Από τα τρόφιμα μέχρι τα καλλυντικά, σήμερα οι καταναλωτές αναζητούν όλο και περισσότερο προϊόντα με ευεργετικές για τον οργανισμό ιδιότητες και αποφεύγουν αυτά που τους προκαλούν μια αβεβαιότητα σχετικά με την προέλευση των συστατικών τους
Οι εξελίξεις στην αγορά προϊόντων υγιεινής διατροφής απασχολούν όλο και περισσότερο κόσμο. Πλέον οι καταναλωτές διαβάζουν τις ετικέτες προτού αγοράσουν ένα προϊόν. Τους ενδιαφέρει η ασφάλεια τους. Θέλουν να ξέρουν τη διαδρομή που έχει διανύσει μέχρι να μπει στο σπίτι τους. Ανησυχούν για την ύπαρξη συστατικών που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία τους, ενώ επιδιώκουν, σχεδόν φανατικά σε κάποιες περιπτώσεις, να επιλέγουν προϊόντα με ευεργετικές ιδιότητες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα, παρατηρείται έντονη προτίμηση στα υγιεινά τρόφιμα που αφορούν στην ισορροπημένη διατροφή και σχετίζονται με το αθλητικό lifestyle που πολλοί υιοθετούν ως φιλοσοφία. Ξαφνικά όλοι βάζουν στο καλάθι τους ψωμί slice πολύσπορο, μακαρόνια και δημητριακά ολικής άλεσης, γάλα φρέσκο αποβουτυρωμένο και άπαχο, delact, γάλα καρύδας, ηλιόσποροι, σοκολάτα μαύρη/υγείας, ξηρούς καρπούς, παράγωγα σόγιας, φυτικά τυριά, κρέμες και αλλαντικά, super foods, όπως κινόα, λαχανίδα, κουσκούς, και άλλα πολλά.

Είναι τάση της εποχής ή πραγματική ανάγκη για αληθινή φροντίδα του εαυτού μας; Αν και κάποιοι μιλούν για μόδα, το κίνημα του υγιούς lifestyle επεκτείνεται εντυπωσιακά, κερδίζοντας διαρκώς οπαδούς και επηρεάζοντας και άλλους κλάδους αγαθών και υπηρεσιών, πέραν των τροφίμων. Ως ανερχόμενη κατηγορία χαρακτηρίζεται, για παράδειγμα, αυτή των παγωτών, τα οποία αποτελούν μία ευχάριστη έκπληξη για τους καταναλωτές που ακολουθούν μια αυστηρά υγιεινή διατροφή.

Την ίδια ώρα, και οι εταιρείες καλλυντικών στρέφονται στην παραγωγή των προϊόντων τους με συνθέσεις φιλικές στην υγεία του ανθρώπινου δέρματος. Ο όρος «vegan skincare» είναι ενδεικτικός αυτής της νέας πραγματικότητας: Τα νέα καλλυντικά βασίζονται σε περισσότερα φυσικά συστατικά και σε μη τοξικά συντηρητικά, τα οποία καταφέρνουν επιτυχώς να προστατεύουν τα καλλυντικά από τα βακτήρια και να επεκτείνουν τη διάρκεια ζωής τους. Σύμφωνα με έρευνες η μέση καταναλώτρια στην Αμερική, ηλικίας 25+, αναζητεί τέτοιες περιποιητικές συνθέσεις που περιέχουν μόνο ουσίες φυτών, ιχνοστοιχεία, μέταλλα, ασφαλή συνθετικά συστατικά, ενώ αντίθετα δεν περιλαμβάνουν καθόλου τοξικά συστατικά και συντηρητικά. Τα «σκληρά» αποσμητικά, λόγου χάρη, έχουν παραχωρήσει τη θέση τους σε ήπιες και φιλικές με το ph της επιδερμίδας συνθέσεις. Το Sensi PURE 0% της Noxzema είναι αντιπροσωπευτικό της κατηγορίας. Ένα νέο αποσμητικό που δεν περιέχει άλατα αλουμινίου και συνεπώς δεν αποτρέπει την έκκριση του ιδρώτα, αλλά προσφέρει προστασία από την κακοσμία για έως και 48 ώρες με αγνό τρόπο και στις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. Η σύνθεσή του σέβεται τη φυσιολογική χλωρίδα της επιδερμίδας και της επιτρέπει να αναπνέει, χωρίς να αφήνει σημάδια στα ρούχα. Είναι διαθέσιμο σε συσκευασία roll-on και spray ενώ μπορούν να το χρησιμοποιήσουν άνδρες και γυναίκες.

Στην ίδια λογική κινείται και το αντίστοιχο αφρόλουτρο της σειράς Sensi PURE 0% . Έχει υπο-αλλεργικό άρωμα, ενώ η φόρμουλά του είναι ειδικά σχεδιασμένη για να ελαχιστοποιεί τις αλλεργικές αντιδράσεις και των ευαίσθητων τύπων δέρματος. Δεν περιλαμβάνει parabens, φθαλικά, σαπούνι, σιλικόνες και προπυλενογλυκόλη, ενώ οι βιταμίνες Β και το εκχύλισμα βαμβακιού που περιέχει ενισχύουν και προστατεύουν το δέρμα, χαρίζοντάς του απαλότητα.

Πρόκειται για μία νέα ιδεολογία, για μία νέα κουλτούρα στην οποία κυρίως οι νέοι προσαρμόζονται πολύ εύκολα, διαδίδοντας το μήνυμα «μηδέν συμβιβασμοί στην προσωπική περιποίηση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου