Τρίτη, 13 Μαρτίου 2018

Έρευνα: Ποια είναι η «μαγική» συνταγή για την επαγγελματική ανέλιξη των γυναικών;

email
Οι γυναίκες που «φλερτάρουν» με την εξουσία θα πρέπει να βγάλουν το κραγιόν και να
ξεχάσουν το έντονο μακιγιάζ...Σύμφωνα με μελέτη Σκωτσέζων επιστημόνων που έρχεται σε αντίθεση με πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, οι γυναίκες που είναι φιλόδοξες και στοχεύουν σε υψηλές θέσεις, θα πρέπει να ξεχάσουν το έντονο μακιγιάζ.





Νέες έρευνες δείχνουν ότι, οι εκπρόσωποι του ωραίου φύλου που θέλουν να γίνουν διευθύντριες, δεν θα πρέπει να φορούν πάρα πολύ μακιγιάζ επειδή με τον τρόπο αυτό, βλάπτουν την εικόνα τους.

Το Πανεπιστήμιο Abertay στο Dundee της Σκωτίας, ζήτησε από άνδρες διευθυντές να δουν μια σειρά από εικόνες της ίδιας γυναίκας που ήταν σχεδόν άβαφη ή έντονα και πολύ βαμμένη, σαν να έβγαινε για βραδινή έξοδο.
Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας, οι άνθρωποι έκριναν ότι οι γυναίκες με έντονο μακιγιάζ είχαν φτωχότερες ηγετικές ικανότητες από εκείνες που δεν είχαν χρησιμοποιήσει πολύ μεικάπ.

Ο Σκωτσέζος καθηγητής Κρίστοφερ Γουότκινς, από το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Abertay δήλωσε ότι είναι πιθανό οι γυναίκες που φορούν μακιγιάζ να θεωρούνται πιο επιπόλαιες στο χώρο εργασίας. Παρά το γεγονός ότι προηγούμενες έρευνες έδειχναν ότι μία γυναίκα με μακιγιάζ, έχει τα προσόντα για να ηγηθεί μιας εταιρείας.

«Ενώ οι προηγούμενες έρευνες έδειχναν ότι εκτιμάμε μία γυναίκα με περιποιημένο πρόσωπο, η νέα έρευνα υποδηλώνει ότι το μακιγιάζ δεν ενισχύει την επαγγελματική δύναμη και αξιοπιστία της γυναίκας. Τα ευρήματα της έρευνάς μας έρχονται σε αντίθεση με την μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ το 2016, όπου διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες με μακιγιάζ θεωρούνταν πιο ικανές στις θέσεις εργασίας και είχαν περισσότερες πιθανότητες για επαγγελματική ανέλιξη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο καθηγητής Γουότκινς.

Μια «επαγγελματική» εμφάνιση κερδίζει πάντα τις εντυπώσεις ενώ ένα «φυσικό» βλέμμα παίρνει πόντους στο θέμα της εμπιστοσύνης, όπως επισημαίνουν οι συντάκτες της μελέτης. Η μελέτη έδειξε επίσης ότι, οι γυναίκες που επέλεγαν μία «λαμπερή» εμφάνιση, θεωρούνταν λιγότερο αξιόπιστες στον εργασιακό χώρο.

Το 2013, μια έρευνα στη Βρετανία είχε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι, περισσότερα από τα δύο τρίτα των Βρετανών εργοδοτών δεν θα επέλεγαν μία γυναίκα, υποψήφια για θέση εργασίας, αν δεν φορούσε μακιγιάζ στη διάρκεια της συνέντευξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Google+