Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Κανάκης: Μετανιώνω που δεν πέρασα περισσότερο χρόνο με τον πατέρα μου

 
Συγκινήθηκε ο παρουσιαστής όταν ανάφερθηκε στον αγαπημένο του πατέρα
που έφυγε από τη ζωή το 2015




Η νέα εκπομπή του Αντώνη Κανάκη είχε καλεσμένους δημιουργούς, σκηνοθέτες και παραγωγούς που συμμετέχουν στο φετινό Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης. Και οι τρεις καλεσμένοι συγκίνησαν ιδιαίτερα με τις ιστορίες τους και τις δημιουργίες που παρουσιάζουν.


Δύο εξ αυτών άγγιξαν σημαντικά και τον παρουσιαστή. Ένας από τους συμμετέχοντες στην ταινία της Αθηνάς-Ραχήλ Τσαγγάρη μάλιστα του θύμισε τον πατέρα του. Μετά από απόσπασμα της, είπε στον συνεργάτη του: «Δεν σου θύμισε ρε Χρήστο λίγο το μπαμπά; Μου θύμισε πολύ τον μπαμπά μου».



Νωρίτερα βέβαια είχε κάνει μία ακόμη αναφορά στον αγαπημένο του πατέρα που έχασε το 2015. «Έχω μετανιώσει που δεν πέρασα περισσότερο χρόνο με τον πατέρα μου και όσες φορές του μίλησα άσχημα», δήλωσε ανάμεσα σε άλλα στον καλεσμένο του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου