Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Mε αυτό το make up φρικάρουν τα αγόρια

Το Halloween πέρασε και οι περίεργες μεταμορφώσεις καταλάγιασαν, τα Χριστούγεννα με όλα αυτά τα αλλόκοτα εορταστικά make up looks ξεθώριασαν και εμείς συνεχίζουμε αμέριμνες το σκρολάρισμα στο Instagram χωρίς να περιμένουμε κάτι creepy.

Ωστόσο οφείλουμε να παρατηρήσουμε ότι στο μακιγιάζ μπορούν να συμβούν απίθανα πράγματα που σίγουρα ένα συντηρητικό μάτι θα σοκαριστεί  στη θέα ενός χρωματιστού επιτεύγματος.




Η Βρετανίδα make up artist Courntey Jackson ανέβασε ένα  post στο Instagram στο οποίο βλέπουμε το κορίτσι να βγάζει “τη σάρκα της”. Με μια προσεκτική ματιά καταλαβαίνουμε πως εδώ μιλάμε για σοβαρά make up skills.

Η Jackson μίλησε στο Allure και εξηγώντας πως σπατάλησε δύο ώρες για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα «Αυτό που με ενέπνευσε να κάνω κάτι τέτοιο ήταν ένα σκίτσο μου, στο οποίο πειραματιζόμουν. Σκέφτηκα, για να δούμε πως μπορώ αυτό να το κάνω στο πρόσωπο μου.»



Για την δεξιά πλευρά αυτό το απίθανο make up junkie χρησιμοποίησε foundation και  μια ζεστή απόχρωση του ροζ.
Σε περίπτωση που αναρωτιέσαι τι βλεφαρίδα κάγκελο είναι αυτή, η Jackson χρησιμοπίησε τις Lavaa Lashes’ 3D Mink Eyelashes της Mischief.
Για την αριστερή πλευρά επιστράτευσε τα special effect make up προσόντα της και δημιούργησε μια μάσκα που ήταν ακριβώς ίδια με το πρόσωπο της. «Απλά έφτιαξα τη μάσκα στο σχήμα του»
Έπειτα το πόσταρε στο Instagram και έγινε viral, «η αρχική μου σκέψη ήταν πως θα αντιδρούσαν οι άνθρωποι σε αυτό που δημιούργησα» δηλώνει η Jackson. Ναι, αντιδράσαμε, όλοι σταματήσαμε για να το δούμε. Μιλάμε για πάνω από 30,000 Likes πράγμα που όπως η ίδια λέει δεν περίμενε ποτέ να συμβεί.

Οι άνθρωποι παρομοιάζουν τη δημιουργία της με το τραγούδι των Future «Mask Off». «Έχω σοκαριστεί από την ανταπόκριση και τα σχόλια» ωστόσο υπάρχουν και αγόρια κυρίως που κάνουν πλάκα ή μπορεί και να γράφουν και σχόλια τύπου «τα κορίτσια είναι ψεύτρες» αυτός είναι ένας λόγος για να μην εμπιστεύεσαι της γυναίκες.
Εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως αυτά είναι ειδικά εφέ στο μακιγιάζ. Και εγώ έτσι γίνομαι δημιουργική. Πιστεύεις πως θα βγω στο δρόμο έτσι; Καλύτερα ξεκίνα να ανησυχείς για τον ευατό σου αντί να κοιτάς το τι κάνουν οι άλλοι. Κάνω ό,τι μου αρέσει και θα φοράω όσο make up μου αρέσει.»

από την Μινα Καλογερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου