Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2017

Εφηύραν τα γυαλιά του μέλλοντος και πούλησαν την ιδέα τους για $25 δισ.

Εκατοντάδες άνθρωποι παρατάχθηκαν έξω το Venice Beach Boardwalk ένα ηλιόλουστο πρωί του Νοεμβρίου με σκοπό να αγοράσουν τα γυαλιά Snapchat από ένα φωτεινό κίτρινο μηχάνημα αυτόματης πώλησης.
Ήταν η πρώτη μέρα όπου τα γυαλιά ηλίου με built-inκάμερα των 130 δολαρίων, βγήκαν στην αγορά και πολλοί ήταν εκεί για να τα δουν, να τα θαυμάσουν και να τα αγοράσουν.




Οι περισσότεροι από αυτούς εργάζονταν εκεί ή είχαν φίλους στη βιομηχανία τεχνολογίας. Κάποιοι μάλιστα σχεδίαζαν να μεταπωλήσουν τα γυαλιά έναντι αδρής αμοιβής online.

Ο Erick Miller είχε έναν διαφορετικό λόγο για να σταθεί στη σειρά για τα γυαλιά εκείνο το πρωί. Βοήθησε στην εφεύρεσή τους.



Τα Spectacles προσφέρουν τη δυνατότητα κυκλικής καταγραφής υλικού αλλά και την αυτόματη δημοσίευσή του στους φίλους μας, χωρίς την παραμικρή χρήση του κινητού μας. Η «κυκλική» αυτή διαδικασία έχει στόχο να μιμείται τον τρόπο με τον οποίο βλέπει το ανθρώπινο μάτι και, παράλληλα, όταν θέλουμε να παρακολουθήσουμε το υλικό που καταγράψαμε, μας δίνεται η δυνατότητα να το προσαρμόζουμε σε οριζόντια ή κάθε προβολή.

Έτσι, με το απλό πάτημα ενός κουμπιού στην πάνω αριστερή γωνία των γυαλιών, ο χρήστης μπορεί μαγνητοσκοπήσει για 10 δευτερόλεπτα, οπότε και η κάμερα θα σταματήσει αυτόματα, ενώ στην περίπτωση που χρειάζεται επιπλέον χρόνο, πατώντας το κουμπί για δεύτερη φορά, το βίντεο επεκτείνεται σε 30 δευτερόλεπτα. Το υλικό, στη συνέχεια, μεταφέρεται στο λογαριασμό Snapchat του χρήστη (μέσω Wi-Fi και Bluetooth για συσκευές iOS, μέσω Wi-Fi για συσκευές Android), όπου και αποθηκεύεται αυτόματα.



Η ιδέα για τα γυαλιά Spectacles δεν προέκυψε από το μυαλό του Evan Spiegel, του οραματιστή και μοναχικού 26χρονου CEO της πρόσφατα μετονομασμένης, Snap Inc. Η ιδέα των Spectacles πηγαίνει πίσω στην Vergence Labs, μια μικρή startup στο Λος Άντζελες, την οποία ο Spiegel ήσυχα απέκτησε για 15 εκατομμύρια δολάρια στις αρχές του 2014.



Η Vergence Labs ιδρύθηκε από τον Erick Miller και τον Jonathan Rodriguez το 2011, οι οποίοι έφτιαξαν τη δική τους εκδοχή γυαλιών-κάμερα που ονομάστηκαν «Epiphany Eyewear», τα οποία όπως και τα γυαλιά Spectacles, μπορούσαν διακριτικά να τραβήξουν βίντεο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Το πραγματικό σχέδιο των Miller και Rodriguez ήταν κάτι πολύ παραπάνω από βίντεο-γυαλιά. Η μικρή startup ήθελε να δημιουργήσει μια συγκομιδή από φουτουριστικά gadgets, από κράνη έως μη επανδρωμένα αεροσκάφη, που θα έδιναν στους ανθρώπους «υπερδυνάμεις». Και η εταιρεία ήδη εργαζόταν πάνω σε αυτά όταν ανακαλύφθηκε από την Snap.

Σήμερα, η απόκτηση της Vergence είναι απλά μια υποσημείωση στην άνοδο της Snap, της οποίας η επερχόμενη αρχική δημόσια προσφορά 25 δισεκατομμύρια δολαρίων, αναμένεται να είναι το μεγαλύτερο ντεμπούτο στο διαδίκτυο εδώ και χρόνια.



Ο CEO της εταιρίας, Evan Spiegel, δήλωσε πως η κίνηση στοχεύει στο να παύσουν οι χρήστες να έχουν τα κινητά τους «σαν τοίχο μπροστά από το πρόσωπό τους», σχολιάζοντας επιπλέον ότι δε θα εισαχθούν μαζικά στην αγορά αλλά θα λανσαριστούν σε μια πιο limited edition.

Τα γυαλιά θα κυκλοφορήσουν σε τρία χρώματα (μαύρο, τυρκουάζ, κοραλλί) και θα συνοδεύονται από ειδική θήκη φόρτισης και καλώδιο.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου