Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

«ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕΝΙΑ ΜΟΥ …..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΘΙΣΕΙΣ»

«ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΕΝΙΑ ΜΟΥ …..ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΑΝΑΝΘΙΣΕΙΣ»
Αυτή την φορά αποφάσισα να γράψω σύντομα πεζά...θέλω να περιοριστώ στα πράγματα, στους ανθρώπους να καταλάβουν μια αλήθεια που έχω δοκιμάσει η ίδια…
την ΦΙΛΙΑ…
Πάλι μαράθηκες τριανταφυλλένια μου? 
Πάλι γέμισαν τα ροδοπέταλά σου με μελαγχολικά ψεγάδια!




Είναι καιρός να θωρακιστείς!
Τι? Άκουσα καλά? 
Είσαι θλιμμένη και μελαγχολική…Νιώθεις μοναξιά? 
Εσύ?
Α! Με προκαλείς και εγώ ξέρεις «Στόμα έχω και μιλιά δεν έχω…ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ μου»

Επέτρεψε μου να σου πω ότι μοναξιά σου ξεκινά από την εσωτερική σου ελαφριά λύπη που ακολουθεί την σκέψη και την ονειροπόληση! Γι’αυτό παρ’ το αλλιώς... μόνο θετικά. 
Δες την μοναξιά σου σαν μια πλήρης απομόνωση που θα σε βοηθήσει να δημιουργήσεις, να σκεφτείς, να ανανεώσεις την εσωτερική σου ζωή… πως άλλωστε θα φθάσεις στην αυτογνωσία?

Συγχώρεσε με όμως, θα γίνω λίγο (bitch), 
“Μαρί τσούπαμ”... τόσους φίλους στο φατσοβιβλίο (facebook)…με το ‘μπλινκι μπλινι¨ όλη μέρα στα χέρια που “τσαταρς” και μου μιλάς για μοναξιά? 
Μου ακούγεται κάπως…περίεργο, ωσάν, τραγική ειρωνεία για να σου απαντήσω.. 

Καλή μου φιλενάδα,
«Ποτέ η τεχνολογία μέσω κινητού δεν μας έφερνε τόσο κοντά, όσο σήμερα, και ποτέ οι καρδιές των ανθρώπων τόσο μακριά, όσο σήμερα τελικά».
Επειδή έχουμε εξανθρωπίσει την φιλία, αυτή την βαθύτερη ψυχική ανάγκη και μεγάλη αρετή, άρτια συνδεδεμένη με την εικονική –φιλία σε απρόσωπες συνομιλίες, κατά την ταπεινή μου άποψη, χάσαμε λίγο ως πολύ την ουσία της φιλίας….!

Αν και μάλιστα, για να σε «εγκυκλομορφώσω» ο Μέγας Φιλόσοφος Αριστοτέλης γράφει ότι χωρίς φίλους δεν θα μπορούσε να ζήσει κανείς, ακόμη και αν είχε όλα τα υπόλοιπα αγαθά.

Η πραγματική φιλία λοιπόν…είναι φάρμακο, γιατί μεταθέτει της βάση της ζωής από το «Εγώ» (εγωισμό, συμφέρον) στο «Συ»(ψυχικός σύνδεσμος, αμοιβαιότητα). Στηρίζει και Στηρίζεται στον αμοιβαίο σεβασμό.
Αμοιβαιότητα? Ναι! 
Διαβάζω την σκέψη σου…. πριν απαντήσεις …να σε ευχαριστήσω για τα «αμοιβαία like» που ανταλλάσουμε σε διάφορα posts..
Αλλά τριανταφυλλένια μου….
δεν εννοώ αυτό! 
Ακουσέ με! 
Νιώσε με!
Η γνήσια φιλία θεραυπεύει την μοναξιά γιατί δημιουργεί την αμοιβαιότητα. Οι φίλοι καλύπτουν με την αλληλοβοήθεια όλες τις ανάγκες, μοιράζονται τις ευθύνες, υπερασπίζουν σε κάθε περίπτωση ό ένας την υπόληψη του άλλου.

Γελάω όταν διαβάζω ότι ο ή η εκάστοτε «ακολουθείτε από τόσους φίλους»…δηλαδή αυτός η αυτή είναι έτοιμοι…με τόσους ακόλουθους να εκλεχθούν και να αναλάβουν την διακυβέρνηση της χώρας?! 
Άντε βρε!…Μπας και σωθούμε κιόλας …γιατί δεν λέω είναι και κάτι (τέκνα – τεκνά) που αξίζουν 10 like…ας όψεται που η πλοήγηση μας επιτρέπει 1. (ένα like)….
(Παρεμπίπτοντος να τους στείλουμε στην ΜERKEL….μπας και δει "χαρά στα σκελιατς" και από την πολύ χαρά μας αφήσει στην ησυχία μας).
Anyway- Τέσπα... 
Δεν σε μαλώνω…
ούτε θυμώνω... 
Καταλαβαίνω ότι σε αυτή την σύγχρονη ζωή η φιλία δεν μπορεί να ευδοκιμήσει και να υποστηρίξει τις θεμελιώδης αρχές της, γιατί πολύ απλά τριανταφυλλένια μου λείπει ο κατάλληλος τόπος, χρόνος, εξαιτίας του έντονου ρυθμού της ζωής μας, για να γνωριστούν οι άνθρωποι μεταξύ τους και ν’αναπτύξουν πραγματικούς φιλικούς δεσμούς. 
Αναγκαζόμαστε λοιπόν να περιοριστούμε στις απλές τυπικές και απρόσωπες πολλές φορές «φιλικές σχέσεις», χωρίς βάθος και ουσιαστικό περιεχόμενο τις πιο πολλές φορές, αρκούμενοι στην ανταλλαγή & στον ανταγωνισμό …(θεμιτό ή αθέμιτο) των likes.
Θωρακίσου λοιπόν….
έρχεται φθινόπωρο, είσαι ελεύθερη να επιλέξεις...
η σκέψη σου είναι ελεύθερη…
ξαναδιάβασε τα πιο απολαυστικά σχόλια...
Σχόλια που ανέγραψαν οι φίλοι σου σε προσωπικές σου στιγμές…σε προσωπικές FOTOS που είσαι "σημαιοστολισμένη σαν Λατέρνα" και όχι μόνο, 
δες τα σαν το νεράκι…
Σαν μία από τις πηγές τροφής της ζωής σου..γιατί δεν παύει να είναι αληθινά και αυθόρμητα και...
βγές στον φωτεινό ήλιο…να ανθίσεις ξανά …!! 
Αν δεν μπορείς να μετακινηθείς…φώναξε με! 
Θα σε μετακινήσω εγώ...σε όποια θέση επιθυμείς...αρκεί να το θελήσεις πραγματικά…
Όλα εξαρτώνται από το μέγεθος της επιθυμίας …!!

Τριανταφυλλένια μου επειδή είσαι πολύ σημαντική για μένα, σου εκμυστηρεύομαι με αγάπη
 ότι...
ένα ροδοπέταλο σου...μπορεί να είναι ο κήπος μου...
και εσύ μοναδική μου φίλη, ο κόσμος μου… 
Αυτό κράτησε το και διώξε ότι σε κάνει να μελαγχολείς….!

Υ.Γ. Αφιερωμένο σε όλους τους τριανταφυλλένιους φίλους μου…
(γνωστό & άγνωστο αναγνωστικό κοινό)
Η θεία Μαρία από το Σικάγο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου