Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2016

Ευαγγελία Αραβανή: «Θέλω να μείνω μόνη και να αφοσιωθώ στο “X-Factor”»

Ευαγγελία Αραβανή: «Θέλω να μείνω μόνη και να αφοσιωθώ στο “X-Factor”»
Λίγο πριν από τη συμμετοχή της στην παρουσίαση του backstage στο πολυαναμενόμενο μουσικό σόου «X-Factor», η Ευαγγελία φαίνεται να περνάει την πιο ώριμη φάση της. Ισως, όπως λέει
και η ίδια, να έφτασε το σωστό timing για την τηλεοπτική της καριέρα στην Ελλάδα




Συναντηθήκαμε με φόντο τα πολυτελή σκάφη στη μαρίνα του Φλοίσβου. Εντυπωσιακή και αδυνατισμένη, καταφτάνει μετά από meeting στον ΣΚΑΪ, όπου θα παρουσιά-ζει τα backstage του «X- Factor», το οποίο θα ξεκινήσει στα τέλη Μαρτίου. Και χαμογελαστή, κάτι που σπάνιζε τον τελευταίο καιρό, αφού πριν από επτά μήνες έχασε τον πολυαγαπημένο της πατέρα. Σήμερα, πιο ώριμη και πιο δυνατή, βλέπει καθαρότερα τα λάθη που έκανε στο παρελθόν, υποστηρίζοντας με θάρρος τις επιλογές και τα θέλω της.
- Επιστρέφεις στην ελληνική τηλεόραση παρουσιάζοντας το backstage του «Χ- Factor» στον ΣΚΑΪ. Πώς σου φαίνεται η νέα αυτή προοπτική;
Είμαι ενθουσιασμένη γιατί εκτός του ότι συμμετέχω σε ένα πετυχημένο concept, όπως το «X Factor», έχω αρκετό καιρό να κάνω κάτι στην ελληνική τηλεόραση. Μπορεί να έκανα το ριάλιτι μαγειρικής «Αλφα chef» στον ΑΝΤ1 Κύπρου πέρυσι, αλλά έχω καιρό να κάνω κάτι στην Ελλάδα. Το βασικό concept και η δομή του «X Factor» είναι ίδια, αν και θα υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο. Είναι ενδιαφέρον που ο ΣΚΑΪ πάει να μπει στο παιχνίδι της ψυχαγωγίας γιατί μέχρι σήμερα είναι ενημερωτικό κανάλι. Είναι ένα πολύ μεγάλο σόου που πιστεύω ότι θα αγαπήσει ο κόσμος.
- Πώς είναι η συνεργασία με τον Σάκη Ρουβά και την επιτροπή;
Είμαι χαρούμενη για τη συνεργασία μου με τον Σάκη Ρουβά, έχει αποδείξει ότι είναι πολύ καλός παρουσιαστής αλλά και πολύ λαμπερός. Με τον Σάκη είχαμε συνεργαστεί πριν από χρόνια, μαζί με τη Δούκισσα Νομικού, σε μια φωτογράφηση για μηνιαίο περιοδικό. Μου είχε κάνει εντύπωση ότι ήταν απλός, περιποιητικός μαζί μας και συνέχεια μας ρωτούσε αν είμαστε καλά, αν πεινάμε, κάτι που δεν περιμένεις από έναν μεγάλο σταρ. Και είμαι σίγουρη ότι θα είναι υπέροχος. Ακόμα, στην επιτροπή θα είναι η Πέγκυ Ζήνα, ο Γιώργος Θεοφάνους, η Τάμτα και ο Θοδωρής Μαραντίνης. Εχει ενδιαφέρον η επιτροπή γιατί καλύπτουν όλες τις μουσικές γκάμες και ο καθένας έχει μια διαφορετική ματιά.


- Θεωρείς πως η αποχή σου από τα τηλεοπτικά δρώμενα τα τελευταία χρόνια ήταν λόγω κακών επιλογών, κάποιων ενδεχόμενων λαθών σου ή έφταιγε η συγκυρία;
Δεν νομίζω ότι χειρίστηκα κάποιες καταστάσεις λάθος, μπορεί να ήταν κακό το timing. Σίγουρα μου έτυχαν κάποιες αναποδιές στην πορεία και ίσως να μην ήταν η κατάλληλη χρονική περίοδος να κάνω κάτι στην τηλεόραση και να είναι τώρα. Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω, θα έκανα πάντως τα ίδια. Ολες τις φορές ήμουν αρκετά προσεκτική, ίσως ήμουν εύκολη στο να πω «ναι» και να μη λέω «όχι», γιατί υπάρχει η λογική ότι οι καριέρες χτίζονται με τα «όχι». Μόνο πέρυσι είπα «όχι» σε μια καθημερινή εκπομπή. Από ένστικτο αρνήθηκα και τελικά είχα δίκιο. Αλλά ποτέ δεν το έπαιξα «κάποια», ήμουν μαζεμένη και δεκτική. Βέβαια μου λείπει το θράσος, κάτι χρήσιμο στη δουλειά της τηλεόρασης.
- Δηλαδή, θέλεις να πεις ότι θα πήγαινες ξανά στη Ναταλία Γερμανού μετά από εκείνη τη σύντομη αποχώρησή σου από την ομάδα;
Θα πήγαινα γιατί υποτίθεται ότι η πρόταση που μου είχε γίνει τότε από το κανάλι όταν με διάλεξαν ήταν μετά από δοκιμαστικό. Ηταν ξεκάθαρο ότι με ήθελαν σαν δεύτερη γυναίκα στην παρέα που αναλαμβάνει τα γυναικεία θέματα. Το κομμάτι μπορούσα να το κάνω, από εκεί και πέρα δεν μου είπαν ότι δεν ήταν ευχαριστημένοι από την επίδοσή μου στην εκπομπή, άσχετα αν μου ζήτησαν να αποχωρήσω. Προφανώς υπήρξαν άλλοι λόγοι.
- Πώς βλέπεις σήμερα την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ως παρουσιάστρια;
Δεν την έχω δει πολύ, θεωρώ, όμως, ότι ύστερα από τρία χρόνια στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου θα υπάρχει βελτίωση. Αλλωστε, αν δεν υπήρχε, δεν θα ήταν στη συγκεκριμένη εκπομπή.
- Κάνεις και ραδιόφωνο;
Κάνω εκπομπές στο ραδιόφωνο με τον Λουκά Φωτόπουλο, τις οποίες ηχογραφούμε και παίζονται μετά σε διάφορα ραδιόφωνα στην περιφέρεια τα τελευταία 3 χρόνια. Είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από την τηλεόραση ή το μόντελινγκ και μου αρέσει πολύ.
- Κάνεις ακόμα μόντελινγκ;
Δεν το έχω αφήσει, αλλά το μόντελινγκ μας έχει αφήσει γενικότερα. Δεν υπάρχουν οι δουλειές του παρελθόντος και εκ των πραγμάτων είμαι επιλεκτική σε αυτά που κάνω. Δεν θα πάω εύκολα να κάνω ένα οποιοδήποτε σόου ή φωτογράφηση.


- Εχεις ζήσει, όμως, και τις καλές εποχές του μόντελινγκ.
Σήμερα η δουλειά του μοντέλου είναι υποβαθμισμένη... Το μόντελινγκ έχει υποβαθμιστεί πολύ. Οταν βγαίνουν πολλά νέα κορίτσια και αγόρια και μπορεί οποιοσδήποτε να δηλώνει μοντέλο, αυτόματα μπαίνουμε όλοι στο ίδιο σακί. 
Ο κόσμος που δεν γνωρίζει τη δουλειά ακούει οποιονδήποτε ισχυρίζεται ότι είναι μοντέλο και θεωρεί ότι είναι μια πολύ εύκολη δουλειά. Αν πας, όμως, στο εξωτερικό, υπάρχουν απίστευτες δυσκολίες και μοναχικότητα. 
Εχω κάνει πολλά ταξίδια, με εξαίρεση τα τελευταία 4 χρόνια. Η πρώτη μου πενταετία ως μοντέλο ήταν γεμάτη ταξίδια. Πήγαινα συχνά στη Γερμανία και γενικά στην Ευρώπη, αλλά έκανα ταξίδια στο Κέιπ Τάουν και στο Μπουένος Αϊρες. 
Ολοι μού έλεγαν ότι είμαι τυχερή, αλλά κανείς δεν γνώριζε ότι το μόνο που έβλεπα ήταν το ξενοδοχείο, το στούντιο φωτογράφησης και το αεροδρόμιο. Ημουν μόνη και δούλευα με ξένους με τους οποίους δεν είχαμε τίποτα κοινό. Και αν δεν είσαι επαγγελματίας σε έχουν ξεχάσει την επόμενη στιγμή.
- Η περσινή χρονιά ήταν σκληρή για σένα καθώς έχασες τον πατέρα σου. Το γεγονός αυτό άλλαξε την κοσμοθεωρία σου;
Σίγουρα με έκανε να δω με διαφορετικό μάτι τη ζωή. Πάντα λέμε ότι το βασικό στη ζωή είναι να έχουμε την υγεία μας. Ομως, αν δεν το ζήσεις, δεν μπορείς να το καταλάβεις επί του πρακτέου. Σήμερα μπορώ να καταλάβω τι σημαίνει πρόβλημα υγείας και ότι όλα τα άλλα έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Ο θάνατος του πατέρα μου με έκανε πιο δυνατή και σίγουρα με ωρίμασε. Παλιά έλεγα ότι ένα από τα ελαττώματά μου ήταν η αδυναμία μου. Εμεινα άφωνη με τον εαυτό μου.
- Μετά από επτά μήνες έχεις συνειδητοποιήσει την απώλειά του;
Οχι, δεν το έχω συνειδητοποιήσει. Δεν πιστεύω ότι έχει φύγει ο πατέρας μου από τη ζωή. Και νομίζω πως δεν θα το πιστέψω ποτέ. Οταν τον φέρνω στο μυαλό μου νομίζω πως είναι στη δουλειά του ή στο σπίτι του στη Λευκάδα.
- Κάνοντας έναν απολογισμό, έχεις μετανιώσει για τη δημοσιότητα που πήρε η σχέση σου με τον Ηλία Βρεττό και για τη μη ευχάριστη εξέλιξή της;
Η δημοσιότητα που πήρε ο χωρισμός δεν ήταν στο χέρι μου. Πάντα προσπαθώ να μην πάρει διάσταση οτιδήποτε προσωπικό, αλλά όταν βγει στη δημοσιότητα μια σχέση, είναι αστείο να λες ότι δεν υφίσταται ή να μη μιλάς γι’ αυτήν. Ιδανικά σου λέω ότι δεν θέλω να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή, αλλά στον χώρο που κινούμαστε επαγγελματικά αυτό συμβαίνει. Και δεν είναι θέμα διάσημου ή άσημου συντρόφου, γιατί βλέπω γυναίκες που κάνουν δεσμό με ανθρώπους εκτός χώρου και πάλι βγαίνει το όνομα του συντρόφου τους.
- Αυτή την περίοδο είσαι ερωτευμένη; 
Οχι, δεν είμαι ερωτευμένη και αυτή την περίοδο δεν θέλω να κάνω σχέση. Θέλω να μείνω μόνη, κάτι που έχω να κάνω καιρό. Και τώρα που ξεκινάει το «X-Factor» θα ήθελα να αφοσιωθώ σε αυτό.
- Τι αναζητάς από έναν άντρα; 
Αρχικά να μπορώ να είμαι ο εαυτός μου και να μην υποδύομαι κάτι άλλο για να ευχαριστώ τον σύντροφό μου. Ακόμα θέλω να με δει ως Ευαγγελία και όχι να μείνει στην εικόνα μου και σίγουρα να επικοινωνώ μαζί του και να συζητάμε τα πάντα.
- Δηλαδή, στο παρελθόν, υποδυόσουν κάτι άλλο με πρώην σύντροφό σου;
Γενικά στη ζωή μου έβαζα προτεραιότητα τον σύντροφό μου και μετά τον εαυτό μου. Δεν κοιτούσα τι θέλει η Ευαγγελία, κοιτούσα να ευχαριστώ τον σύντροφό μου. Είδα ότι κάνοντας αυτό που θέλει ο άλλος -και το έκανα για να είναι ήρεμος και να ικανοποιώ τα θέλω του- δεν εκτιμήθηκε. Και τελικά βγήκα χαμένη.
- Μετά από έναν χωρισμό, όμως, δεν έρχεται κάτι καλύτερο; Εχεις μετανιώσει για κάποιον χωρισμό σου; 
Οχι, δεν έρχεται πάντα κάτι καλύτερο. Δεν έχω μετανιώσει για κανέναν χωρισμό μου γιατί κάθε σχέση είχε κάνει τον κύκλο της.
- Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχεις κάνει σε σχέση;
Παλιά ό,τι πρόβλημα είχα το κρατούσα μέσα μου, δεν μιλούσα μέχρι που έκανα την έκρηξη. Μεγάλο λάθος. Τα τελευταία χρόνια προσπαθούσα να το αλλάξω, να συζητάω τα προβλήματά μου, αλλά κάποια στιγμή που έπρεπε να κάτσω να μιλήσω, δεν το έκανα. Αν το είχα κάνει, θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά τα πράγματα σε εκείνη τη σχέση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου