Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Σπύρος Καραπιδάκης: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

Σπύρος Καραπιδάκης
Γ. Γραμματέας Ομοσπονδίας
Εξωραϊστικών και Πολιτιστικών
Συλλόγων Σπάτων-Αρτέμιδος
Προς
Ομοσπονδία Εξωραϊστικών και 
Πολιτιστικών Συλλόγων 
Σπάτων- Αρτέμιδος 

Άρτεμις, 25/05/2015
ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ
Κυρία Πρόεδρε, αγαπητοί συνάδελφοι του Κ.Σ.

Θέλω να σας ενημερώσω πως ένα σοβαρότατο γεγονός τον τελευταίο καιρό με υποχρεώνει
όχι μόνον να μειώσω σε σημαντικό ποσοστό τις δραστηριότητές μου, αλλά και τον χρόνο απουσίας μου από την οικία μου. 




Λόγω του γεγονότος αυτού, αλλά και άλλων περιστατικών, είμαι υποχρεωμένος να υποβάλλω την παραίτησήν μου από την θέση του Γραμματέα της Ομοσπονδίας. Εάν παραμείνω στην θέση του Γραμματέα, η παρουσία μου στα Διοικητικά Συμβούλια θα είναι περιορισμένη και η συνεισφορά μου κατώτερη της επιδιωκομένης.
Δυστυχώς το περιστατικό αυτό μου στέρησε μέρος της διάθεσης, αλλά και αρκετό από τον διαθέσιμο για τα κοινά χρόνο. Αυτό έχει σαν συνέπεια να μην μπορώ να ανταποκριθώ επαρκώς και όπως εγώ επιθυμώ στις γραμματειακές απαιτήσεις της Ομοσπονδίας.
Ευχαριστώ θερμά όλους σας για την μέχρι σήμερα συνεργασία μας και ζητώ την κατανόησή σας για όποια λάθη διεπράχθησαν όλα αυτά τα χρόνια.
Μετά τιμής,
Σπύρος Καραπιδάκης
Γεν. Γραμματέας

9 σχόλια:

  1. ΑΞΙΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΑΞΙΟΙ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς τον κάθε άξιο και καθαρό τον "καθαρίζουν" διότι αντιστέκεται στα σχέδιά τους.

      Διαγραφή
    2. Μόνον οι αφελείς πίστεψαν πως ο άνθρωπος αυτός είχε προοπτική στην Ομοσπονδία. Ειδικά μετά την αλλαγή προέδρου, ήταν θέμα χρόνου η παραμονή του ως γραμματέας.
      Ο ένας καθαρός, ο άλλος;;;;;;

      Διαγραφή
    3. Το ερώτημα είναι τι ήθελε ο Καραπιδάκης στην Ομοσπονδία; Δεν τον αρκούσε η εφημερίδα του και ο σύλλογός του; Άρα...... πήγαινε γυρεύοντας!!!!.

      Διαγραφή
  2. Η αποχώρηση του Καραπιδάκη σηματοδοτεί και την ολική παράδοση στην οικογενειοκρατία. Τρία ανδρόγυνα σε ένα διοικητικό συμβούλιο. Δηλαδή ομοσπονδία ανδρογύνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα ρε φιλοι, ο καραπιδακης οταν του τα ελεγαν γιατι δεν βγηκε να μιλησει;;;;;;
      Μήπως τους κάλυπτε.....;;;;;;

      Διαγραφή
  3. kala na pathi......!!!!! ti ithele o katharos sto madri....;;;; Na doume an tha paramini stin omospondia. Ean synexisi einai synenoxos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΧΑ ΧΑ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καποια στιγμή και ο κ. Καραπιδάκης πρέπει να μας πεί τι έγινε πραγματικά και παραιτήθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου