Σάββατο 13 Ιουνίου 2015

Το ξέσπασμα της Στικούδη: Δεν είμαι χαζή, θα απευθυνθώ στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

 
«Δεν είναι η πρώτη φόρα που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό μου με αυτόν τον τρόπο»Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες ένα tweet που φέρεται να έχει γράψει η Κατερίνα Στικούδη για
το θάνατο του ηθοποιού Κρίστοφερ Λι.






«Έφυγε από τη ζωή ο Κρίστοφερ Λι... Κρίμα... Ο κινηματογράφος και ο χώρος του καράτε έχασαν ένα μεγάλο κομμάτι τους», γράφει το επίμαχο tweet. Φυσικά τα social media πήραν φωτιά και πολλοί είναι εκείνοι που δεν μπήκαν στον κόπο να εξακριβώσουν αν η τραγουδίστρια έγραψε το μήνυμα ή πρόκειται περί φάρσας.



Η τραγουδίστρια  δήλωσε:

«Μου τη δίνει να με παρουσιάζουν ως χαζή.Η είδηση από το πρωί αναπαράγεται από εκπομπές και sites και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να με πάρει να με ρωτήσει αν όντως έγραψα κάτι τέτοιο ή κάποιος απλά θέλησε να μου κάνει φάρσα».

Είπε χαρακτηριστικά η Κατερίνα και συνέχισε: «Κάποιος έκανε print screen το όνομα του λογαριασμού μου και τη φωτογραφία μου και έγραψε αυτήν την ηλιθιότητα. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος άνθρωπος το κάνει αυτό. Μετά τα χάπια αδυνατίσματος τώρα θα απευθυνθώ στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και για αυτό. Δεν είναι η πρώτη φόρα που χρησιμοποιούν τον λογαριασμό μου με αυτόν τον τρόπο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου