Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Οι πιο ακραίες θεωρίες συνωμοσίας στο Χόλιγουντ

Οι πιο ακραίες θεωρίες συνωμοσίας στο Χόλιγουντ
Δεν είναι μυστικό ότι από το Χόλιγουντ έχουν ξεπηδήσει μια σειρά από τις πιο περίεργες και εντελώς εξωφρενικές ιστορίες που σκάρωσε ποτέ ο άνθρωπος.
Δεν μιλάμε φυσικά για πανέξυπνα και ανατρεπτικά κινηματογραφικά σενάρια, αλλά για θεωρίες συνομωσίας εκτός μεγάλης οθόνης!




Είναι φυσικό θα μας πείτε με τόσους ευφυείς και δημιουργικούς ανθρώπους μαζεμένους εκεί να εμφανίζονται σενάρια για αγρίους, που όταν δεν βρίσκουν τον δρόμο του σινεμά κατεβαίνουν στην κοινωνία γινόμενα αστικοί μύθοι και λαϊκοί θρύλοι.

Κι αν παραείναι ακραία για να τα πιστέψει κανείς, είναι μάλλον αυτό, το πόσο περίεργα είναι δηλαδή, που κάνει πολλούς πρόθυμους να αφεθούν στα θέλγητρα της συνωμοσίας.

Ιδού λοιπόν η χολιγουντιανή έκδοση των θεωριών συνωμοσίας…

Το πενταετές προγαμιαίο συμβόλαιο του Τομ Κρουζ



Την ώρα που υπάρχει αφθονία και μεγάλη ποικιλία από φήμες γύρω από τον σχετικά περίεργο ηθοποιό, καμιά δεν μπορεί να ξεπεράσει τη συνωμοσιολογική θεωρία για το κάστινγκ που κάνει για την εκάστοτε μέλλουσα σύζυγό του. Πρέπει να είναι ηθοποιός και αν αρέσει στον ίδιο και τα φιλαράκια του τους Σαϊεντολόγους, τότε της προσφέρει πενταετές γαμήλιο συμβόλαιο και μετά βλέπουμε! Το συμβόλαιο θα δώσει φυσικά στη σταρλετίτσα μεγάλη ώθηση στην καριέρα της, φήμη, δόξα και λεφτά, συν μπόνους αν χαρίσει παιδί στον Τομ.

Γιατί γίνεται αυτό; Μα επειδή ο Κρουζ είναι ομοφυλόφιλος και χρησιμοποιεί τους γάμους ως βιτρίνα για τη χολιγουντιανή του φήμη. Οι φαρμακόγλωσσες ξεσάλωσαν μετά το διαζύγιό του από τον δεκάχρονο γάμο του με τη Νικόλ Κίντμαν (υπέγραψε δύο πενταετή συμβόλαια αυτή), λέγοντας πως έκανε μεγάλη οντισιόν για τη θέση της νέας κυρίας Κρουζ και μεταξύ των τελικών υποψηφίων ήταν η Σκάρλετ Γιόχανσον, η Σοφία Βεργκάρα και η Κέιτι Χολμς φυσικά.

Αυτό που κάνει το σενάριο διαχρονικά αγαπημένο είναι τα ψήγματα αλήθειας που περιέχει. Γιατί βλέπετε η πανίσχυρη στο Χόλιγουντ Εκκλησία της Σαϊεντολογίας, διακεκριμένο μέλος της οποίας είναι ο Τομ Κρουζ, εξέτασε πράγματι μια σειρά από ιδανικές συζύγους για τον ηθοποιό μετά το διαζύγιό του, με μια σταρλετίτσα της αμερικανικής σαπουνόπερας να προάγεται στη θέση της κατάλληλης υποψήφιας.

Όσο για τον Τομ, αυτός φέρεται να συναντήθηκε με τις τρεις δικές του υποψήφιες, αν και δεν πέρασαν από οντισιόν: το ραντεβού με τη Βεργκάρα το κανόνισε ο επίσης Σαϊεντολόγος Γουίλ Σμιθ, ενώ τις άλλες δύο τις είδε όταν πήγαν για δοκιμαστικό στο «Mission Impossible III». Η Βεργκάρα και η Γιόχανσον, λέει η ιστορία μας, απέρριψαν τον Κρουζ ως γαμπρό και η Σκάρλετ έφυγε ακόμα και από την ταινία, εξαιτίας των σκληροπυρηνικών θρησκευτικών πιστεύω του Τομ. Η Χολμς όμως έμεινε και παντρεύτηκε τον αστέρα, με τον γάμο τους να διαρκεί βολικά πόσο λέτε, πέντε χρόνια!

Ο θάνατος της Αν Νικόλ Σμιθ




Γεννημένη το 1967 ως Βίκι Λιν Χόγκαν, ο πλανήτης τη γνώρισε όταν το αντρικό περιοδικό «Playboy» την έστεψε Playmate της Χρονιάς του 1993, πριν παίξει σε ταινίες και γίνει παγκόσμιο sex symbol. Αν και ήταν πάντα γνωστότερη για τις περιπέτειες της προσωπικής της ζωής: ήταν το 1991 όταν δουλεύοντας ως στριπτιζέζ σε κλαμπ του Χιούστον γνώρισε τον 86χρονο κροίσο Τζέιμς Χάουαρντ Μάρσαλ, για χάρη του οποίου εγκατέλειψε τον σύζυγό της, με τον δεσμό να καταλήγει στα ιερά δεσμά του γάμου τον Ιούνιο του 1994.

Αν και δεν θα στέριωνε όπως θυμόμαστε ο δεσμός, καθώς ο μεγιστάνας πέθανε 14 μήνες αργότερα, στα 90 του χρόνια ζωής, αφήνοντάς της τη μισή ακριβώς από την περιουσία του των 1,6 δισ. δολαρίων. Αν και μόλις μία εβδομάδα αργότερα, ένας από τους γιους του πρόσβαλε την πατρική διαθήκη σέρνοντας την Αν στα δικαστήρια. Η χυμώδης ξανθιά επανεμφανίστηκε στη δημόσια σφαίρα το 2002, όταν παρουσίασε το δικό της ριάλιτι («The Anna Nicole Show»), αν και στις εκπομπές εμφανιζόταν σε κατάσταση σύγχυσης και αποπροσανατολισμού, κάτι που έκανε προφανώς το σόου υπερεπιτυχημένο. Αν και τότε ήταν που θα έπαιρνε η ζωή της ακόμα πιο άσχημη τροπή: η Αν γέννησε την κόρη της Ντανιελίν στις 7 Σεπτεμβρίου 2006 και τρεις μέρες αργότερα ο 20χρονος γιος της άφησε την τελευταία του πνοή στο δωμάτιό της στο νοσοκομείο, από υπερβολική δόση ναρκωτικών. Εφτά μήνες αργότερα, η Σμιθ τον ακολούθησε στον άλλο κόσμο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Κι από δω αρχίζουν τα σενάρια για αγρίους, για τον λόγο που την οδήγησε δηλαδή στον θάνατο. Δεν ήταν απλή υπερβολική δόση φυσικά αλλά δολοφονία, την ίδια στιγμή που οι μνηστήρες του φόνου πολλοί: ο δικηγόρος και εραστής της Χάουαρντ Στερν κατά πρώτον, ο οποίος την ξέκανε ποτίζοντάς τη συνεχώς ναρκωτικά χάπια με τη βοήθεια της ψυχιάτρου της Αν.

Κι ενώ κανείς δεν καταδικάστηκε ποτέ για την υπόθεση, η ψυχίατρος Κριστίν Ερόσεβιτς μηνύθηκε για την απάτη της συνταγογράφησης: ο Στερν χρησιμοποιώντας πλαστά ονόματα έπαιρνε τα χάπια και τα χορηγούσε στην Αν, η οποία μέσα σε έναν μήνα πήρε περισσότερα από 1.500 δισκία! Και βέβαια υπάρχει πάντα και ο μοχθηρός γιος του Μάρσαλ, για τον οποίο δεν έχει βρεθεί τίποτα ενοχοποιητικό, αν και η Αν προσπάθησε να προσλάβει πληρωμένο δολοφόνο για να τον ξεκάνει. Δεν μπορεί, θέλει το συνωμοσιολογικό σενάριο, κάτι θανάσιμο θα της έκανε για να θέλει να τον σκοτώσει…

Ο Έρολ Φλιν ήταν κατάσκοπος



Γεννημένος στην Αυστραλία το 1909, ο Έρολ Φλιν εκτοξεύτηκε στη δόξα από την πρώτη σχεδόν στιγμή που πάτησε το πόδι του στο Χόλιγουντ το 1935, παραμένοντας ίσως ο καλύτερος Ρομπέν των Δασών του σινεμά. Πέρα από φημισμένος ηθοποιός, ήταν εξίσου γνωστός καρδιοκατακτητής αλλά και αλκοολικός, αν και η κατασκοπεία θα γινόταν κάποια στιγμή το μεγάλο ζητούμενο της ζωής του. Ανάλογα με το ποιον θα ρωτήσεις, θα μάθεις ότι ο Φλιν ήταν κατάσκοπος των Συμμάχων ή των Ναζί ή ακόμα και διπλός πράκτορας!

Ήταν το 1980 όταν ο επίσημος βιογράφος του Charles Higham δημοσίευσε το «Έρολ Φλιν: Μια Αδημοσίευτη Ιστορία», στο οποίο ισχυρίστηκε ότι ο ανεπανάληπτος ηθοποιός ήταν κατάσκοπος των Ναζί κατά τον Ισπανικό Εμφύλιο Πόλεμο (1936-1939)! Σύμφωνα με τον βιογράφο, ο οποίος εξασφάλισε λέει ματιές σε αποχαρακτηρισμένα ντοκουμέντα της CIA, ο Φλιν παρακολουθούσε στην Ισπανία γερμανούς σοσιαλιστές που είχαν ενταχθεί στον δημοκρατικό αγώνα. Ο Higham αποκάλυψε ότι ο Φλιν συνάντησε τον Αδόλφο Χίτλερ το 1938, τόσο φανατικός ναζιστής ήταν.

Αν και αυτή δεν είναι η μόνη φορά που εμπλέκεται το όνομά του σε κυκλώματα κατασκοπείας. Κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο Φλιν απέστειλε επιστολή στον διευθυντή των μυστικών υπηρεσιών (Γραφείο Στρατηγικών Υπηρεσιών -OSS) William Donovan, με την οποία του ζητούσε να τον επαναφέρει στην ενεργό δράση και να τον ξαποστείλει στην Ιρλανδία ως πράκτορα. Ο Φλιν πίστευε ότι επειδή ήταν τόσο διάσημος ο κόσμος θα του ανοιγόταν ευκολότερα, με την επιστολή να φτάνει λέει μέχρι και το προεδρικό γραφείο του Φράνκλιν Ρούσβελτ. Οι ΗΠΑ του αρνήθηκαν την εθελοντική εμπλοκή επειδή ήξεραν τις σχέσεις του με τον Χίτλερ αλλά και τα φιλοναζιστικά του αισθήματα…

Ο θάνατος της Νάταλι Γουντ



Την Ημέρα Ευχαριστιών του 1981, η 43χρονη τότε σταρ του «Επαναστάτη Χωρίς Αιτία» και του «West Side Story» ήταν ταξιδάκι με θαλαμηγό παρέα με τον σύζυγό της Ρόμπερτ Βάγκνερ και τον Κρίστοφερ Γουόκεν (συμπρωταγωνιστή και πιθανολογούμενο εραστή της) στα ανοιχτά της Καλιφόρνια. Τη νύχτα της 29ης Νοεμβρίου η παρέα τα ήπιε πολύ και, σύμφωνα με την αρχική εκδοχή της υπόθεσης, Γουντ και Βάγκνερ τσακώθηκαν άσχημα, με τον σύζυγο να αποσύρεται μόνος στην καμπίνα τους. Το επόμενο πρωί, η σορός της βρέθηκε να επιπλέει στο νερό και η λέμβος του σκάφους είχε ξεβραστεί στα ρηχά. Η αυτοψία έδειξε υψηλότατη συγκέντρωση αλκοόλ και χαπιών στον οργανισμό της, κάτι που οδήγησε τις Αρχές να μιλήσουν για πνιγμό από ατύχημα.

Από κείνη βέβαια τη μοιραία νύχτα τα σενάρια συνωμοσίας για τον θάνατό της δεν έχουν κοπάσει, βρίσκοντας γόνιμο έδαφος τόσο από το γεγονός ότι περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν όσο και από τους μάρτυρες που έσπευσαν κατόπιν να αλλάξουν τις καταθέσεις τους. Κανείς πια δεν είχε δει τη Γουντ να μπαίνει στο νερό, με τον φόβο της για το υγρό στοιχείο να είναι ήδη παροιμιώδης στο Χόλιγουντ, την ίδια ώρα που ήταν και το συζυγικό καυγαδάκι που έπαιζε πια σημαίνοντα ρόλο στον πνιγμό της. Ο καπετάνιος της θαλαμηγού, Ντένις Ντάβερν, στη δική του εκδοχή για την ιστορία που δημοσιεύτηκε το 2009 ενοχοποίησε τον συζυγικό καυγά για τον χαμό της ηθοποιού, καθώς αποκάλυψε ότι ο λόγος της συζυγικής διαμάχης δεν ήταν άλλος από τον Κρίστοφερ Γουόκεν και τον παράνομο δεσμό του με τη Γουντ.

Ο κυβερνήτης είπε ότι άκουσε τον σύζυγο να τη διώχνει από το γιοτ του, ενώ την επομένη έκανε ό,τι μπορούσε για να αποτρέψει ή να καθυστερήσει τον καπετάνιο να καλέσει βοήθεια. Από τις αποκαλύψεις του, η υπόθεση της Γουντ ξανάνοιξε στα τέλη του 2011, όταν η αστυνομία του Λος Άντζελες δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου: «Πρόσφατα λάβαμε πληροφορίες τις οποίες θεωρήσαμε αρκετά βάσιμες ώστε να ανοίξουμε ξανά την υπόθεση». Κι έτσι, από την αναψηλάφηση της υπόθεσης, ήρθε πια στο φως ότι το άψυχο σώμα της Γουντ έφερε πολλαπλές μελανιές και εκδορές στα χέρια και το πρόσωπο, επιβεβαιώνοντας λες τις θεωρίες συνωμοσίας τόσων και τόσων ετών που την ήθελαν θύμα δολοφονίας.

Η αστυνομία είπε πάντως ότι ο Βάγκνερ δεν είναι ύποπτος, αν και άλλαξε την αιτία του θανάτου της σε «πνιγμό από ανεξιχνίαστα αίτια» τώρα. Όσο για τον καπετάνιο, υποβλήθηκε σε ανιχνευτή ψεύδους το 2011 και αποδείχθηκε ότι λέει την αλήθεια, καθώς παλιότερα είχε ψευδομαρτυρήσει. Τώρα επιρρίπτει εμμέσως τις ευθύνες στον Ρόμπερτ Βάγκνερ, ο οποίος δεν την αναζήτησε όταν εκείνη έφυγε από το σκάφος...

Η εμπλοκή του Μπόμπι Κένεντι στον χαμό της Μέριλιν




Ο θάνατος της Νόρμα Τζιν Μόρτενσον, περισσότερο γνωστής ως Μέριλιν Μονρόε, πυροδότησε μια από τις διαχρονικότερες, διαπρεπέστερες και πιο επίμονες θεωρίες συνωμοσίας του Χόλιγουντ. Η επίσημη ιστορία λέει ότι ήταν ο ψυχίατρός της αυτός που τη βρήκε νεκρή τις πρώτες πρωινές ώρες της 5ης Αυγούστου 1962, όταν τον κάλεσε στο τηλέφωνο η οικιακή βοηθός της. Ήταν γυμνή και μπρούμυτα στο κρεβάτι, με το τηλέφωνο στο ένα χέρι και μπόλικα άδεια κουτιά χαπιών πεσμένα ολόγυρα. Ο ιατροδικαστής μίλησε από την πρώτη στιγμή για υπερβολική δόση, αφήνοντας ωστόσο να εννοηθεί με νόημα η πιθανότητα της αυτοκτονίας.

Περισσότερο από 50 χρόνια μετά, πολλοί είναι αυτοί που δεν μπορούν να φάνε την ιστορία με την αυτοκτονία, καθώς μια σειρά από ασυνέπειες κάνουν το γλυκό να μη δένει. Για παράδειγμα, ο ψυχίατρος δήλωσε ότι πήγε στο σπίτι γύρω στις 3:00 τα ξημερώματα, αν και στις Αρχές δεν θα τηλεφωνούσε πριν από τις 4:25 π.μ. Κατά δεύτερον, στην πρώτη έρευνα του χώρου δεν βρέθηκε ποτήρι με νερό ούτε και βρύση φυσικά, ώστε να καταπιεί η σεξοβόμβα όλα αυτά τα χάπια. Το ποτήρι εντοπίστηκε μαγικά στη δεύτερη επιτόπια έρευνα και μόνο αφότου διαπιστώθηκε ότι ένα ποτήρι θα ήταν απαραίτητο για να καταπιείς όλα αυτά τα χάπια.

Αν και το πλέον περίεργο της ιστορίας μας παραμένει το περιστατικό με τους τρεις άντρες που φέρονται να επισκέφθηκαν τη Μέριλιν λίγο πριν πεθάνει. Ο επιστάτης της οικίας της δήλωσε από την πρώτη στιγμή ότι τρεις άντρες κατέφτασαν κατά τις 9:30-10:00 μ.μ., ιστορία που επιβεβαίωσε και ο γείτονας της Μονρόε, μη συμφωνώντας ωστόσο στην ώρα της άφιξής τους. Εκεί που συμφωνούν απόλυτα οι δύο μαρτυρίες είναι στο γεγονός ότι ένας από την τριάδα ήταν ο τότε γενικός εισαγγελέας Ρόμπερτ Κένεντι, ο αδερφός του εν ενεργεία προέδρου Τζον Κένεντι!

Τι εκτυλίχθηκε στη μοιραία συνάντηση κανείς δεν ξέρει, αν και τόσο η οικιακή βοηθός όσο και ο οικονόμος εκδιώχθηκαν άρον-άρον από την κατοικία. Το δημοφιλέστερο σενάριο συνωμοσίας θέλει τον Κένεντι και την παρέα του να σκοτώνουν τη Μέριλιν με φονική ένεση πεντοβαρβιτάλης στην καρδιά. Όσο για το κίνητρο, μα για να την κάνουν να σωπάσει, καθώς η ίδια φερόταν έτοιμη να αποκαλύψει σε συνέντευξη Τύπου τα παράνομα ειδύλλιά της και με τα δύο αδέλφια…

Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ σκηνοθέτησε την προσελήνωση



Ο βασιλιάς των συνωμοσιολογικών σεναρίων του Χόλιγουντ θέλει τον περίφημο δημιουργό να έχει σκηνοθετήσει το υλικό της προσεδάφισης στη Σελήνη το 1969! Αν δεν μπορούσε εξάλλου να το κάνει ο σκηνοθέτης του ανεπανάληπτου αριστουργήματος επιστημονικής φαντασίας «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος», τότε δεν μπορούσε κανείς. Η λογική εδώ λέει ότι καθώς ΗΠΑ και ΕΣΣΔ είχαν επιδοθεί με πρωτοφανή σφοδρότητα στην κούρσα για την κατάκτηση του Διαστήματος και οι Αμερικάνοι διέθεταν την τεχνολογία για να σκαρώσουν ένα τέτοιο βίντεο, γιατί να μην το κάνουν; Θα ήταν ευκολότερο και γρηγορότερο, άσε που θα διασφάλιζε ότι θα υπήρχαν και αποδείξεις από την προσελήνωση, καθώς φανταστείτε να φτάσουν οι αστροναύτες στο Φεγγάρι και να χαλάσει ο κινηματογραφικός εξοπλισμός!

Οι συνωμοσιολόγοι το χοντραίνουν εδώ λέγοντας ότι η «Οδύσσεια», που βγήκε στις αίθουσες το 1968 και παινέθηκε για την ακριβή απεικόνιση του Σύμπαντος, δεν ήταν παρά απλή πρόβα για την επόμενη δουλειά του σκηνοθέτη, το επίμαχο βίντεο με την αποστολή του Apollo 11 δηλαδή, που ήρθε την αμέσως επόμενη χρονιά (1969). Με το που τελείωσε την «Οδύσσεια» λοιπόν, ο Κιούμπρικ πήγε να δουλέψει μυστικά για λογαριασμό της αμερικανικής κυβέρνησης και μια σειρά από αποδείξεις και ενδείξεις επιστρατεύονται για να αποδείξουν την πλαστότητα του υλικού.

Κατά πρώτο, κάπου βλέπουμε φως στον ουρανό. Οι συνωμοσιόλογοι διατείνονται ότι πρόκειται για κινηματογραφικό φαινόμενο γνωστό ως front screen projection, τον προκάτοχο δηλαδή της πράσινης οθόνης (green screen). Ο πάντοτε καινοτόμος Κιούμπρικ το είχε μάλιστα χρησιμοποιήσει ιδανικά στην «Οδύσσεια». Πολλά ακόμα διατείνονται για την πλαστότητα του βίντεο, αν και εμάς μας ενδιαφέρει ο Κιούμπρικ.

Όταν έκανε τη «Λάμψη» το 1980, ο σκηνοθέτης ήταν τόσο κουρασμένος από το να προσπαθεί να κρατήσει το μεγαλύτερο μυστικό του κόσμου κρυφό, λένε τα σενάρια πάντα, που οδηγήθηκε στο να κρύψει μια σειρά από ενδείξεις στην ταινία του, ώστε να υπαινιχθεί τι είχε κάνει στους μυημένους σινεφίλ. Καταρχάς, έχουμε την ίδια την πλοκή της ταινίας τρόμου που ήθελε να γυρίσει: ο Τζακ, ο βασικός χαρακτήρας, κάνει μια συμφωνία που τον αφήνει στην πλήρη απομόνωση, αναγκαζόμενος να λέει συνεχώς ψέματα στη γυναίκα του. Αν είχε τα ίδια προβλήματα στην προσωπική του ζωή ο Κιούμπρικ δεν το ξέρουμε, οι συσχετίσεις πάντως είναι εδώ.

Και βέβαια υπάρχουν διάσπαρτες μια σειρά από οπτικές πληροφορίες που υποδεικνύουν την εμπλοκή του σκηνοθέτη στην περιπέτεια της προσελήνωσης, κατά τους συνωμοσιολόγους πάντα. Όπως ο Ντάνι, ας πούμε, που φορά φούτερ με το Apollo 11! Πολλά ακόμα κρυμμένα στοιχεία μπορείς να δεις αν ξέρεις τι να ψάξεις, όπως ας πούμε η περιβόητη φράση που γράφει στο χαρτί ο Τζακ «All work and no play makes Jack a dull boy», με το «All» να κινηματογραφείται έτσι ώστε να μοιάζει με «A11», Apollo 11 δηλαδή.

Αν και η ισχυρότερη ένδειξη, λένε οι συνωμοσιολόγοι, δεν είναι άλλη από το διαβόητο δωμάτιο 237, το οποίο άλλαξε ο Κιούμπρικ, καθώς στο σενάριο ήταν γραμμένο 217. Κι αυτό για να κλείσει λέει το μάτι στο κοινό, καθώς το στούντιο ηχογράφησης 237 θεωρείται το μέρος που γυρίστηκε η προσεδάφιση στο Φεγγάρι! Ο ίδιος υπαινίσσεται εξάλλου στην ταινία ότι τίποτα απ’ όσα συμβαίνουν στο δωμάτιο 237 δεν είναι αληθινά, οπότε τίποτα απ’ όσα γυρίστηκαν στο πραγματικό 237 δεν συνέβησαν πράγματι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου