Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Τρεις πολλά υποσχόμενες αθλήτριες του στίβου μοιράζονται τα μυστικά τους

Τρεις όμορφες και επιτυχημένες αθλήτριες της Εθνικής Ομάδας θα τρέξουν μαζί μας, στο
πρώτο People Run, δίνοντας τον παλμό.Τρεις όμορφες και επιτυχημένες αθλήτριες του στίβου, της εθνικής μας ομάδας, η Έλενα Φιλάνδρα, η Αθηνά Κοϊνη και η Αναστασία Μαρινάκου, τρέχουν μαζί μας στο πρώτο #PeopleRun (www.peoplerun.gr) δίνοντας τον παλμό. Πριν την εκκίνηση, κάνουν ζέσταμα και μοιράζονται με το People τις δικές τους δυνατές στιγμές.





Έλενα Φιλάνδρα, 28 ετών
800 μέτρα

«Η μητέρα μου με πήγε με το ζόρι στον στίβο»
Η Έλενα ξεκίνησε να ασχολείται με τον αθλητισμό σε ηλικία 14 ετών, ύστερα από σχετική παρότρυνση της μητέρα της. «Ο στίβος δεν με γοήτευε. Θυμάμαι πως την πρώτη φορά με είχε πάει με το ζόρι, αλλά τελικά μου βγήκε σε καλό», λέει γελώντας στοPeople. Πριν από 19 μήνες, απέκτησε το πρώτο της παιδί. Πόσο εύκολο είναι να συνδυαστεί η μητρότητα με τον πρωταθλητισμό; «Πολύ δύσκολα. Θέλει υπομονή και επιμονή. Τον πρώτο καιρό, δεν κοιμόμουν σχεδόν καθόλου. Θήλαζα και απαγορευόταν να παίρνω βιταμίνες. Εκείνη η περίοδος ήταν πολύ κουραστική», παραδέχεται ενώ εξομολογείται πως το μωράκι ήταν κάτι που προέκυψε ξαφνικά στην ζωή της. Παρότι έμεινε έγκυος, έκανε προπονήσεις και έτρεχε μέχρι και τον έκτο μήνας της εγκυμοσύνης της. «Ήταν κάτι που μου το επέτρεπε ο γιατρός μου. Εξάλλου, έτσι είχε μάθει ο οργανισμός μου, δεν έκανα κάτι υπερβολικό», συμπληρώνει. Μια δυνατή στιγμή της Έλενας ήταν η συμμετοχή της στους ημιτελικούς στην Ολυμπιάδα του Λονδίνου, ενώ ο επόμενος της στόχος μαζί με τον προπονητή της, Χρήστο Παπαχρήστο, είναι η ελληνική αποστολή και μια διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο Ντε Τζανέιρο το 2016.




Αθηνά Κοϊνη, 22 ετών
3000 μέτρα
Από το μπαλέτο, στον στίβο!

Γεννήθηκε στον Καναδά, αλλά μετά από λίγους μήνες ήρθε με την οικογένειά της στην Ελλάδα. Αν και μικρούλα ξεκίνησε το μπαλέτο, στην πορεία συνειδητοποίησε πως δεν ήταν αυτό που την εξέφραζε απόλυτα. «Στο σχολείο κάναμε ορισμένος αγώνες και έβλεπα πως διακρινόμουν και είχα έφεση στον στίβο, οπότε αποφάσισα να ασχοληθώ πιο ενεργά με αυτό», παραδέχεται η Αναστασία. Μολονότι είναι 22 ετών, το πρόγραμμά της είναι αυστηρό, με αποτέλεσμα να διαθέτει ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Ωστόσο, στην προσωπική της ζωή, θα προτιμούσε το αγόρι της να μην ασχολείται επαγγελματικά με τον αθλητισμό. «Πολλές φορές, το άγχος που έχουν οι αθλητές, μπορεί να επηρεάσει ακόμα και την σχέση τους. Αυτό που θέλω από τον σύντροφό μου είναι να με στηρίζει και να με καταλαβαίνει», ξεκαθαρίζει. Η Αθηνά είναι ξαδέρφη της Μεσερέτ Ντεφάρ, που κατάγεται από την Αιθιοπία,  μια εκ των κορυφαίων αθλητριών στα 5000 μέτρα, η οποία αναδείχθηκε χρυσή Ολυμπιονίκης στην Αθήνα και χάλκινη στο Πεκίνο. «Την θαυμάζω απεριόριστα και είναι πρότυπό μου όχι μόνο ως αθλήτρια, αλλά πρωτίστως ως άνθρωπος. Μου λέει να είμαι πάντα δυναμική και να προσέχω πάντα με τις επιλογές μου». Εξαιτίας ενός τραυματισμού, η περσινή χρονιά την βρήκε εκτός αγωνιστικού χώρου, ενώ την δεδομένη στιγμή, προτεραιότητα της Αθηνάς είναι η συμμετοχή στην Ολυμπιάδα του 2016.




Αναστασία Μαρινάκου, 19 ετών
1500 μέτρα
«Έχω στερηθεί διακοπές, διασκέδαση, ακόμα και φαγητό»

Δραστήριο παιδί, με περίσσεια ενέργεια, η Αναστασία ήταν πάντα σε μια διαρκή εγρήγορση, κάτι που είχαν διαπιστώσει και οι δάσκαλοί της στο σχολείο. «Στο δημοτικό  είχαν πιάσει τους γονείς μου και τους είπαν πως πρέπει να ασχοληθώ οπωσδήποτε με τον αθλητισμό ώστε να ξεδίνω και να διοχετεύω κάπου την ενέργειά μου», λέει γελώντας. Κάποια στιγμή, έφυγε από την γενέτειρά της, την Χαλκίδα και ήρθε στην Αθήνα, προκειμένου να την αναλάβει ο ομοσπονδιακός προπονητής Χρήστος Παπαχρήστος. «Γνώριζα πως είναι κορυφαίος προπονητής και θέλησα να με αναλάβει», εξηγεί. Είναι 19 ετών και τα τελευταία τρία χρόνια που κάνει πρωταθλητισμό, η παρέα της δείχνει κατανόηση, ειδικά όταν λόγω αγώνων δεν μπορεί να τους ακολουθήσει σε νυχτερινές εξορμήσεις. «Έχω στερηθεί διασκέδαση, διακοπές, εξόδους, ακόμα και φαγητό. Ο πρωταθλητισμός θέλει πειθαρχία. Πρέπει να αγαπάς αυτό που κάνεις, διότι με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα». Η πιο έντονη στιγμή της Αναστασίας ήταν το πανελλήνιο ρεκόρ (4’14΄΄) στα 1500 μέτρα, ενώ το επόμενο μεγάλο της όνειρο είναι η συμμετοχή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου