Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Naomi Watts: Τελευταία φορά που...

Naomi Watts: Τελευταία φορά που...
Ποια ήταν η τελευταία φορά που; Πήγες διακοπές με την οικογένεια σου;
Πήγαμε για σκι στο Άσπεν. Την πρώτη φορά ήταν λίγο τρομαχτικά χρειαζόταν να κουβαλάω και όλο τον εξοπλισμό για όλους μας αλλά τώρα τα παιδιά μου Samuel, 6, και Alexander, 7,  ξέρουν πώς να κάνουν οπότε είναι μια χαρά. Είμαι πολύ χαρούμενη με τα κουνελάκια μου στις πλαγιές (γέλια).

Καθάρισες;

Κάθε πρωί και κάθε βράδυ. Δεν μπορώ να βλέπω βρώμικα πιάτα στο νεροχύτη, που έχουν ξεμείνει από το βράδυ. Μεγαλώνοντας  έζησα μεγάλα διαστήματα με την γιαγιά μου και όλοι έπρεπε να κάνουμε το… χρέος μας.

Δέχτηκες ένα κομπλιμέντο;
Χτες βράδυ από τον σύντροφο μου, Lieve. Είχαμε ένα πολύ ωραίο δείπνο  χτες το βράδυ.  Δεν είμαστε το κλασσικό ζευγάρι που κάθε Παρασκευή βγαίνει ραντεβού. Το κάνουμε όταν μπορούμε και αυτό είναι πολύ ωραίο.

Μαγείρεψες;
Κάνω συχνά ψητό κοτόπουλο.  Σε δυνατή φωτιά το τσιγαρίζω από όλες τις πλευρές  για μερικά λεπτά. Το μυστικό για να είναι νόστιμο είναι το εξής: όσο πιο μικρό το κομμάτι κοτόπουλου τόσο το καλύτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου