Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

ΧΑΛΚΙΝΟΣ Ο ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ

Η αποστολή του αθλητή στίβου του Μαραθώνα, Λουκά Πρωτονοράριου, στα Ενωμένα Αραβικά Εμιράτα εστέφθει με πολύ μεγάλη επιτυχία.
Φωτογραφία: sportsfeed.gr
Το τελευταίο δεκαήμερο έχοντας ένα πολύ δύσκολο πρόγραμμα, έλαβε μέρος στο 7ΤΗ FAZAA 2015 Διεθνές Μίτινγκ Στίβου
στο Ντουμπάι κατηγορίας Γκράντ Πρί,το οποίο είναι ένα από τα 10 που διοργανώνει η Διεθνής Παραολυμπιακή Επιτροπή.
3η θέση στα 400μ και με νέο ατομικό ρεκόρ
5η θέση στα 100μ
Στην διοργάνωση 5th SARJAH 2015 Διεθνές Μίτινγκ Όπεν
4η θέση στα 400μ με μεγαλύτερες αγωνιστικές κατηγορίες Τ37-Τ38
5η θέση στα 800μ με τις κατηγορίες Τ37-Τ38, σ' αυτό το αγώνισμα έλαβε για πρώτη φορά μέρος και η επίδοσή του τον κατατάσσει στους 8 καλύτερους στον κόσμο.
Εμφανώς ικανοποιημένος, είπε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τις επιδόσεις μου, αυτήν την χρονική περίοδο γιατί είμαστε στην αρχή της χρονιάς,οι αθλητικές διοργανώσεις στο Ντουμπάι είναι μεγάλη πρόκληση,μιας και σ' αυτές λαμβάνουν μέρος πολύ δυνατοί αθλητές απ΄όλο τον κόσμο. Είναι πολύ σημαντικό να βλέπω με τον προπονητή μου ότι το πρόγραμμα των προπονήσεων μου αποδίδει καρπούς.»

Θέλω να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Γιώργο Τοπτσή και την οικογένειά μου που με στηρίζουν καθημερινά,και τέλος όλους τους ανθρώπους που με πιστεύουν και με στηρίζουν ειδικά στον τόπο που ζω,στον Ιστορικό Δήμο του Μαραθώνα και αυτό με κάνει να προσπαθώ ακόμα πιο πολύ και πάνω απ΄όλα τους Χορηγούς μου τον κ.Αθανάσιο Μαρτίνο,την κ.Γεωργία Μαρτίνου,όπως και μία πολύ αγαπητή φίλη,η οποία θέλει να κρατήσει την ανωνυμία της,που με στήριξαν να πραγματοποιήσω αυτούς τους αγώνες.Επίσεις, την γιόγκι Καίτη Βλαχάκη,
το Εργαστήριο Φυσικής Αγωγής,το Ξενοδοχείο AQUAMARINA, τον Μαραθώνιο Σύλλογο και την Saucony Hellas.
Ευτυχώς που υπάρχουν κάποιοι επαγγελματίες με ιδιαίτερες ευαισθησίες που επιλέγουν να στηρίξουν τον Αθλητισμό και να μπορούμε εμείς οι αθλητές να κρατάμε ψηλά την Ελλάδα.       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου