Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Instagram Το αντίο της Νίνας Λοτσάρη

«Το μαύρο αδερφέ μου δε σου ταιριάζει για να κάνεις το «ταξίδι» σου»Μία φωτογραφία με λευκά λουλούδια πόσταρε η Νίνα Λοτσάρη στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram
και αποχαιρέτησε τον αδελφό του πρώην συζύγου της που έχασε σε τροχαίο τη ζωή του.

Ο 28χρονος Χάρης Σκορδάλης, βύθισε στο πένθος την οικογένειά του και τους φίλους του, αφού σκοτώθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης σε τροχαίο στη Λέρο.

Ο αδικοχαμένος νεαρός, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στην Καμάρα(περιοχή Σμαλού), κάτω από αδιευκρίνιστες ακόμη συνθήκες, με αποτέλεσμα να βγει από το δρόμο, να προσκρούσει πάνω σε δέντρα και να τραυματιστεί θανάσιμα.


«Το μαύρο αδερφέ μου δε σου ταιριάζει για να κάνεις το "ταξίδι" σου... Αγάπη μου, χαμόγελο μου ,ψυχή μου αντίο...............», έγραψε η Νίνα Λοτσάρη ποστάροντας μία φωτογραφία με λευκά λουλούδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου