Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Ναταλία Γερμανού: Με το Μάνο θέλουμε μια όμορφη σχέση, όχι γάμο

Χαρακτήρισε το The Voice ως την «ωραιότερη παραγωγή που έχω δει έως τώρα»Για την
αποχώρησή της από τον Alpha, τις κακές σχέσεις που λέγεται ότι είχε με τις συνεργάτιδές της, αλλά και τον σύντροφό της, Μάνο Ιωάννου μίλησε η Ναταλία Γερμανού σε συνέντευξή της.

«Το τέλος της συνεργασίας μου με τον Alpha δεν ήταν ούτε τόσο ηχηρό ούτε τόσο δραματικό όσο φάνηκε και παρουσιάστηκε... ήταν ένα διαζύγιο φιλικό πολιτισμένο και συναινετικό.... Έδωσα ό,τι είχα να δώσω στο πρωινό του Σαββατοκύριακου. Η περαιτέρω παραμονή μου εκεί μόνο φθορά θα μπορούσε να φέρει και σε εκείνους και σε εμένα», είπε η παρουσιάστρια στη Real News και συνέχισε αναφερόμενη στο αν τελικά είχε πρόβλημα με τις άλλες συμπαρουσιάστριές της όπως η Σίσσυ Χρηστίδου και η Ευαγγελία Αραβανή: «Μόνο να γελώ μπορώ πλέον με αυτά! Και με τη Σίσσυ και με την Ευαγγελία είμαστε φίλες και κάναμε παρέα και εκτός εκπομπής κοροϊδεύοντας όλα αυτά τα δημοσιεύματα... Δεν θα δεχτώ ποτέ να μου καταλογίσει κάποιος ότι έχω κόμπλεξ απέναντι σε γυναίκες που είναι νεότερες και ωραιότερες από μένα».

Μάλιστα, η Ναταλία Γερμανού σχολίασε το The Voice, λέγοντας ότι «είναι η ωραιότερη παραγωγή που έχω δει έως τώρα», ενώ για το Just the two of us σχολίασε: "Κατά την προσωπική μου άποψη, μάλλον δεν ήταν ακόμα εντελώς έτοιμοι να βγουν στον αέρα".

Τέλος, σχετικά με τον Μάνο Ιωάννου, είπε: «Δεν έχουμε το ίδιο σπίτι αλλά μένουμε μαζί σχεδόν καθημερινά» και αναφέρθηκε και στο πώς βλέπει τη σχέση τους: «Στα σχέδιά μας είναι μια όμορφη σχέση με πολύ γέλιο, πολλές ωραίες στιγμές, πολλά ταξίδια, όχι όμως γάμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου