Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

«"Νέα Πόλη" - η παράταξη με την πολιτική της «απόλυτης σιωπής»

Η παρούσα Δημοτική αρχή αν και πολλές φορές, με δεκάδες προφορικές και κυρίως γραπτές παρεμβάσεις μου «είχε προκληθεί» να απαντήσει, σε διάφορα θέματα, ακολουθούσε την πολιτική της «απόλυτης σιωπής»
Την 15-10-2013 ζήτησα απολογισμό πεπραγμένων της «προκάλεσα» για αυτό, για άλλη
μια φορά «σιωπή»!
Πιστεύω ότι η παρούσα Δημοτική αρχή έχει χρέος πρώτα από όλα στους ψηφοφόρους της, στα άτομα που την στήριξαν να το κάνει αυτό.
Να πάρει το πολυσέλιδο προεκλογικό της πρόγραμμα και να τους πει τι έκανε, από τα αναφερόμενα σε αυτό!
Όλοι κρινόμαστε από την αποτελεσματικότητα μας και όχι από τις καλές ή όχι δικαιολογίες μας!

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΤΕ!
ΠΡΟΣ: - Κύριο ΔΗΜΑΡΧΟ
ΣΠΑΤΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ
Χ.ΜΑΡΚΟΥ
ΚΟΙΝ.: - Κύριο ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΑΡΓΕΤΗ
Αντιδήμαρχο
- Κύριο ΜΑΡΚΟΥ ΧΡΙΣΤΟ
Αντιδήμαρχο
- Κύριο ΣΩΤΗΡΙΟ ΓΙΑΝΝΑΤΟ
ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΠΑΤΩΝ
Ημερομηνία: 15-10-2013
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ
ΘΕΜΑ: Ενημέρωση Παρατάξεων Συμβουλίου Δημοτικής Κοινότητας Σπάτων
ΣΧΕΤ.: α. Νόμος 3852/2010(ΦΕΚ 87Α)
β. Νόμος 2690/1999(ΦΕΚ 45 τ.Α από 09-03-1999)
γ. Νόμος 3920/2011
δ. Έντυπο Προεκλογικού Προγράμματος Δημοτικής Παράταξης Νέας Πόλης Χρήστου Μάρκου Έτος 2010.
Κύριε Δήμαρχε!
1. Πέρασαν ήδη τρία χρόνια που ο ίδιος και η Δημοτικής σας παράταξη, διοικεί- διαχειρίζεται το Δήμο και κατ’ επέκταση σε μεγάλο ποσοστό την τύχη της πόλης μου, των Σπάτων. Αναμοχλεύοντας το αρχείο μου, ήρθε στα χέρια μου το έντυπο του προεκλογικού σας προγράμματος, καθώς και ένα σύνολο από τοποθετήσεις- δηλώσεις σας, εκείνη την περίοδο.
2. Συνομολογώ και εγώ στην άποψη σας, ότι το προεκλογικό πρόγραμμα είναι ο λόγος- συμβόλαιο ενός πολιτικού, προς του ψηφοφόρους του. Το διάβασα με προσοχή μέχρι την τελευταία γραμμή και μου γεννήθηκαν δεκάδες απορίες- εκπλήξεις, καθώς η πλειοψηφία των αναγραφομένων, δεν έχουν σχέση με την σημερινή πραγματικότητα. Σκέφτηκα να κάνω ένα σύνολο παρεμβάσεων, ανά θέμα με βάση το προεκλογικό σας πρόγραμμα, αλλά εκτιμώ ότι τι ποιο καλύτερο από δική σας παρέμβαση- τοποθέτηση, επί της βάσης των πεπραγμένων της δημοτικής σας αρχή, σε σχέση με το προεκλογικό της πρόγραμμα.
3. Έχω αναφέρει και παλαιότερα σε τοποθετήσεις μου, στο Συμβούλιο Δημοτικής Ενότητας Σπάτων και σε επιστολές μου, ότι πιστεύω και στηρίζω την ενδημοτική αποκέντρωση και τις διαδικασίες λειτουργίας, των ενδημοτικών αποκεντρωμένων οργάνων. Ελπίζω σε μια παρουσία σας(την οποία θα αιτήσω και αρμοδίως), στο Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Σπάτων, με θέμα τα πεπραγμένα σας με βάση το προεκλογικό σας πρόγραμμα. Ελπίζω τα κεντρικά όργανα και το πολιτικό και υπηρεσιακό σύστημα κατανομής τοπικών αρμοδιοτήτων του Δήμου μας, που άφησε πίσω όλα αυτά τα χρόνια, το Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Σπάτων, από το ρόλο που του άρμοζε, να στήριξη αυτή μου την πρόταση και να επιτευχθεί αυτή η συνεδρίαση. Σας αναμένω κύριε Δήμαρχε, για να απαντήσετε άμεσα και τεκμηριωμένα στις ερωτήσεις μας και να κάνετε απολογισμό του έργου σας.
4. Υποβάλλω συνημμένα ένα αντίγραφο του εντύπου του προεκλογικού σας προγράμματος του 2010.
Μετά Τιμής
Φράγκου Ελένη
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας
Σπάτων
και εκ νέου υποψήφια 
Σύμβουλος Δημοτικής Κοινότητας Σπάτων
(ΤΟΠΙΚΟ ΣΠΑΤΩΝ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου